Gå til innhold

Du som har billig strøm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken leverandør og avtale har du?

Anonymkode: 9d647...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Fjordkraft. Men grunn til at strømregningen blir lav er vel så mye at det er felles fjernvarme og varmtvann inkludert i husleia. Mange andre tiltak man kan gjøre for lavere strømregning enn å bytte leverandør. 

Anonymkode: 267d6...8d5

Skrevet

Norgesenergi 

Anonymkode: 14fe4...2f8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Tibber. Synes strømmen er billig siden jeg fikk det, men jeg byttet ifb. Med at jeg flyttet, og jeg flyttet fra et dårlig gammelt trehus til murhus så vet ikke helt hva som skyldes leverandørbytte og hva som skyldes flyttingen 😂

Anonymkode: 212f3...9e8

• Liker 1
Skrevet

Vel strømmen er den samme hos alle sp lenge det er spot/innkjøpspris.

du må se på påslag og månedsbeløp.

derimot anbefaler jeg Coop los avtalen, lavt månedsbeløp, du får %igjen på Coop kortet og påslaget er lavt

Anonymkode: 00f69...547

Skrevet

Tibber her. Ingen påslag, men fastbeløp på 39kr/mnd (noe ‘alle’ har). 

Betalte 59kr i strøm forrige måned, ligger nå på estimat for 70kr for august (med fastbeløpet).

Anonymkode: 5b888...b5e

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betalte 59kr i strøm forrige måned, ligger nå på estimat for 70kr for august (med fastbeløpet).

Hvor mange kvh har du da brukt?

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tibber oppgir på sin hjemmeside at påslaget er Max 1,9øre🤷🏽‍♀️

Skrevet

Tibber

Vi har brukt 951 kwtimer i august, til en sum av kr 66+39

Sånn egentlig er det ikke mye å spare på strømmen, siden det er nettleie og årsgebyr som drar kraftig opp.

(Når kraftselskapene lokker med gratis strøm i tre mnd, er det ikke snakk om store summer akkurat..)

Anonymkode: 2a771...4e3

Skrevet

Øverste beløp er strøm. Resten er nettleie....

A4A701FF-A787-4C09-9DCD-2B913DBFCF95.png

Anonymkode: f393a...ddc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var forresten 961 kWh og fastpris på 19 kr. Fjordkraft garantert fornøyd eller noe sånt. 

• Liker 1
Skrevet

Byttet i vår fra lokal leverandør til Fjordkraft. Regningene som kommer fra Fjordkraft er jo bare småpenger i forhold til hva jeg hadde hos lokal leverandør. I forrige måned betalte jeg 70 kr i strøm, og hadde en nettleie på 600 kr (fra lokal leverandør). Altså totalt 670,- kr. Jeg har ikke vært under 1000,- i strømregning på mange mange år. Selv på sommermånedene. Kanskje 7-8 år siden sist. 

Anonymkode: 1285d...cf2

Skrevet

Verdt å merke seg at prisnivået på strøm har gått veldig mye opp siste dagene. Fra 1-5 øre pr. kW/t til nå 25 øre.

image.png.9a975b45d11c0fc1aae41e58aab04424.png

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Byttet i vår fra lokal leverandør til Fjordkraft. Regningene som kommer fra Fjordkraft er jo bare småpenger i forhold til hva jeg hadde hos lokal leverandør. I forrige måned betalte jeg 70 kr i strøm, og hadde en nettleie på 600 kr (fra lokal leverandør). Altså totalt 670,- kr. Jeg har ikke vært under 1000,- i strømregning på mange mange år. Selv på sommermånedene. Kanskje 7-8 år siden sist. 

Kommer jo litt Ann på når du byttet og, strømmen har vært rekord lav

Skrevet

Tibber her. Vi fikk Fjordkraft på døra her, som ville selge oss strømabonnement. Da vi sa vi hadde Tibber sa selgeren "on, da skal dere få være i fred. Jeg kan nemlig ikke tilby noe billigere". Det samme skjedde også da Hafslund ringte....

Anonymkode: fdfd1...073

Skrevet

Hva bruker dere så mange kwh på om sommere? Vifte?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tibber her. Vi fikk Fjordkraft på døra her, som ville selge oss strømabonnement. Da vi sa vi hadde Tibber sa selgeren "on, da skal dere få være i fred. Jeg kan nemlig ikke tilby noe billigere". Det samme skjedde også da Hafslund ringte....

Anonymkode: fdfd1...073

Jobber du for Tibber?😅😂

• Liker 1
Skrevet

Strømmen er gratis, nettleia er ran😂

• Liker 2
Skrevet
På 30.8.2020 den 20.34, AnonymBruker skrev:

På 31.8.2020 den 10.04, AnonymBruker skrev:

Tibber

Vi har brukt 951 kwtimer i august, til en sum av kr 66+39

Sånn egentlig er det ikke mye å spare på strømmen, siden det er nettleie og årsgebyr som drar kraftig opp.

(Når kraftselskapene lokker med gratis strøm i tre mnd, er det ikke snakk om store summer akkurat..)

Anonymkode: 2a771...4e3

Ikke alle har en fastpris nei, og strømmen har vørt nærmest gratis i sommer hos alle. Mange har at minus påslag slik at man får igjen penger. Synes Tibber stiller likt som mange andre, virker skikkelig hypa opp.

Skrevet

Tibber. Men verdt å vite at det er nettleie som koster egentlig..  

Anonymkode: 026e0...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...