Gå til innhold

Så moro når man merker resultater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg trent siden tidlig i vår. Trodde først kondisen min hadde blitt resistent mot å bli bedre (LOL). Men etter måneder med skogsturer, sykkelturer, styrkeøvelser hjemme osv, så merker jeg nå virkelig forskjell. Jommen har jeg fått styrke i beina, mye bedre kondis, overskudd med mere. Nå har jeg kommet dit at det klør i kroppen etter å komme seg ut. Har trent mye før, men etter årevis med sykdom og skader har det blitt så som så. Åh, jeg elsker trening! 😃

Anonymkode: c56d3...584

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det føles helt fantastisk på de dagene man føler seg energisk og virkelig kan pushe seg selv hardt! 💪

Anonymkode: d4260...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg trent siden tidlig i vår. Trodde først kondisen min hadde blitt resistent mot å bli bedre (LOL). Men etter måneder med skogsturer, sykkelturer, styrkeøvelser hjemme osv, så merker jeg nå virkelig forskjell. Jommen har jeg fått styrke i beina, mye bedre kondis, overskudd med mere. Nå har jeg kommet dit at det klør i kroppen etter å komme seg ut. Har trent mye før, men etter årevis med sykdom og skader har det blitt så som så. Åh, jeg elsker trening! 😃

Du er flink!

Litt misunnelig på at det det klør i kroppen din etter å komme seg ut. Det mangler totalt her, her er det ett ork å komme seg på trening (og jeg trener 3-7 ganger i uken).

Anonymkode: 92589...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2020 den 11.38, AnonymBruker skrev:

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det føles helt fantastisk på de dagene man føler seg energisk og virkelig kan pushe seg selv hardt! 💪

Anonymkode: d4260...917

Takk, takk! Nå har jeg startet «prosjekt jogging». 🏃‍♀️ Så blir utfordringen å holde dette gående når kulda og snøen kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Bra jobba! Heia deg! Jeg har hatt litt pause fra treningen nå, er på vei tilbake og gleder meg til å føle overskudd og energi igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...