AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Del Skrevet 30. august 2020 Denne inneholder ingen kcal. Tenkte å bestille store mengder og ha til.middag og lunsj. Andre som har prøvd? Anonymkode: 8b56a...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Del Skrevet 30. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne inneholder ingen kcal. Tenkte å bestille store mengder og ha til.middag og lunsj. Andre som har prøvd? Anonymkode: 8b56a...fa5 Spar deg for pengene. Konsistensen og smaken er helt forjævlig,og lukta er like fæl Anonymkode: bb0d2...701 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Del Skrevet 30. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spar deg for pengene. Konsistensen og smaken er helt forjævlig,og lukta er like fæl Anonymkode: bb0d2...701 Sier du det. Fight og reklamerer med at det er smakløst. Jeg er veldig glad i ris og skla ned i vekt. Så tenkte dette kunne hjelpe litt. Anonymkode: 8b56a...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #4 Del Skrevet 30. august 2020 Prøv med blomkålris. Jeg synes det er godt. Anonymkode: 478b6...84a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Del Skrevet 30. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier du det. Fight og reklamerer med at det er smakløst. Jeg er veldig glad i ris og skla ned i vekt. Så tenkte dette kunne hjelpe litt. Anonymkode: 8b56a...fa5 Hvordan skal det å spise vond mat gjøre det lettere for deg å spise mindre? Anonymkode: 5a2a0...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #6 Del Skrevet 31. august 2020 Ikke smakløst... Akkurat som at tran med sitronsmak er ca like jævlig som uten sitronsmak. "Mmm smaker sitron", for de som husker den reklamen... Anonymkode: bf040...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #7 Del Skrevet 31. august 2020 På 30.8.2020 den 18.18, AnonymBruker skrev: Sier du det. Fight og reklamerer med at det er smakløst. Jeg er veldig glad i ris og skla ned i vekt. Så tenkte dette kunne hjelpe litt. Anonymkode: 8b56a...fa5 Der er bullshit! Anonymkode: bb0d2...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aquata Skrevet 31. august 2020 #8 Del Skrevet 31. august 2020 Jeg liker spagettien. Har ingen problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 2. september 2020 #9 Del Skrevet 2. september 2020 Har kjøpt en sånn ris men ikke prøvd den enda. Det står i kommentarene på produktet (fra folk som har prøvd) at den er ganske smakløs og ikke bør spises "alene" som vanlig hvit ris. Men at den funker greit feks i en gryte eller annen slags rett der den er blandet godt med saus el.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Del Skrevet 2. september 2020 Jeg vil gjerne høre erfaringer om dette! Smakløs tenker jeg er helt greit, for man blander jo med kjøttsaus eller liknende. Smaker det mye/vondt er jeg ikke interessert. Finnes det en nettside? Anonymkode: 2d3ce...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 2. september 2020 #11 Del Skrevet 2. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne høre erfaringer om dette! Smakløs tenker jeg er helt greit, for man blander jo med kjøttsaus eller liknende. Smaker det mye/vondt er jeg ikke interessert. Finnes det en nettside? Anonymkode: 2d3ce...582 Jeg bestilte mine (Monster ris eller hva den het) fra tights.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Del Skrevet 2. september 2020 På 30.8.2020 den 18.27, AnonymBruker skrev: Hvordan skal det å spise vond mat gjøre det lettere for deg å spise mindre? Anonymkode: 5a2a0...3d1 Akkurat dette er vel ganske logisk? Anonymkode: 2d3ce...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Del Skrevet 2. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat dette er vel ganske logisk? Anonymkode: 2d3ce...582 Nei - forklar meg tankegangen, inkludert hvordan man tenker at det skal fungere på lang sikt. Anonymkode: 5a2a0...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #14 Del Skrevet 2. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei - forklar meg tankegangen, inkludert hvordan man tenker at det skal fungere på lang sikt. Anonymkode: 5a2a0...3d1 Dersom man ikke kjøper innfavorittmaten og favorittsnackset reduserer man risikoen for å overspise, eller spise forbi metthet. Jeg spiser for eksempel mindre til middag dersom vi lager en mager wok enn dersom vi lager favorittmiddagen min. Selvfølgelig trenger man ikke gjøre det slik hver dag, men er noe man kan tenke på om man vil ned i vekt. Det er jo feks et kjent anoreksi-«triks» å oversalte maten, så man ikke klarer/har lyst på så mye...så det er et velkjent fenomen. Anonymkode: 2d3ce...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #15 Del Skrevet 2. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom man ikke kjøper inn favorittmaten og favorittsnackset reduserer man risikoen for å overspise, eller spise forbi metthet. Jeg spiser for eksempel mindre til middag dersom vi lager en mager wok enn dersom vi lager favorittmiddagen min. Selvfølgelig trenger man ikke gjøre det slik hver dag, men er noe man kan tenke på om man vil ned i vekt. Anonymkode: 2d3ce...582 Risiko for å overspise? Jeg liker klar tale. Man eliminerer muligheten for å spise en matvare dersom man ikke kjøper den. Men jeg etterlyste også "på lang sikt". For hvis man nekter seg selv favorittmat og -snacks, vil man bare få mer og mer lyst på det, og til slutt vil man gi etter, og føle seg svak og dum, og kanskje det som verre er. Da trenger man trøst, og det er nærliggende å ty til det man liker aller best - favorittmaten, som man "ikke kan spise". Med den tankegangen, er man permanent fanget i en uløselig konflikt. Jeg synes det er viktig å være klar over hvis man vil holde vekta. Sitat Det er jo feks et kjent anoreksi-«triks» å oversalte maten, så man ikke klarer/har lyst på så mye...så det er et velkjent fenomen. Jeg har bare hatt et helt vanlig anstrengt forhold til mat, og moderate overvektproblemer, og synes det var ille nok. Jeg er derfor ikke kjent med anoreksi-triks, og det er jeg veldig takknemlig for. Anonymkode: 5a2a0...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #16 Del Skrevet 2. september 2020 Det er sykt ekkelt. Smaker fisk, og konsistensen er helt jævlig. Er som å tygge en mark. Kjøpte massevis på tights.no og endte opp med å kaste alt. Anonymkode: 28a82...ddf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #17 Del Skrevet 2. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sykt ekkelt. Smaker fisk, og konsistensen er helt jævlig. Er som å tygge en mark. Kjøpte massevis på tights.no og endte opp med å kaste alt. Anonymkode: 28a82...ddf Uff da. Har bestilt slik monster pakke på tilbud til 300 kr. Tenker det er spennende å prøve nye ting, og ha noe liggende om det kniper på. Får krysse fingrene for at de ikke putter dette i pakken. Anonymkode: 478b6...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 5. september 2020 #18 Del Skrevet 5. september 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 5. september 2020 #19 Del Skrevet 5. september 2020 Nå har jeg prøvd min ris. Ekkel konsistens og kjip smak. Kasta det i søpla. Både pakken jeg åpnet og de to andre. Får heller spise blomkålris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #20 Del Skrevet 6. september 2020 På 30.8.2020 den 18.27, AnonymBruker skrev: Hvordan skal det å spise vond mat gjøre det lettere for deg å spise mindre? Anonymkode: 5a2a0...3d1 Det er da helt logisk? Når jeg er på besøk hos svigers raser jeg alltid ned i vekt, fordi de ikke har mat jeg liker. De bruker mye ferdigmat og kjøpesauser og sånn, og det hæler jeg ikke. På besøk hos mine foreldre derimot går jeg opp, enda de har mye sunnere mat. For de har så god mat, og da spiser jeg jo mye mer enn jeg trenger, mens av vond mat spiser jeg kun så mye jeg må for å ikke besvime etc. Av samme grunn går jeg alltid ned i vekt på ferie. Anonymkode: 1a81d...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå