MorningStar Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Har hatt en kompis på nettet som er fra Tyskland i en del år nå. Vi prater om løst og fast og sender hverandre brev. Det er ganske hyggelig. Men i det siste har han bare endret seg. Prøver stadig å komme inn på sex som snakkeemne. Verste er at han holdt på med å mase på SMS i over en dag om samme emne: om jeg har onanert, hva slags stilling jeg liker, om jeg vil ha sex med ham etc etc. At han kan snakke om det der i over 1 dag i strekk fikk nervene mine til å si "bzzzzt" og "klikk". Jeg sa direkte ifra at jeg syntes det var j*vlig tiresome å snakke om det. Så ble det endelig lagt vekk. Og nå sier han at han kjeder seg på jobb og spør meg om hva han kan finne på. Jeg foreslo airzooka leketøy han kunne kjøpe til å bruke på jobben som gøy. Fikk SMS igjen senere om at han har kjøpt en. Også senere klager han på at den han kjøpte ikke var kraftig nok. Jaja greit det liksom. Men det jeg syns var helt på trynet var at han nærmest kommanderte meg til å sende en større og bedre en til ham. At jeg skal bruke penger på ham bare fordi han sa det? Hmmm... Disse episodene skjedde ganske tett inn på hverandre. Så jeg har ikke særlig godt inntrykk av ham nå, som han maser og krever. Hvem tror han at han er?
Kittykat Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg hadde bedt han om å kjøpe sin egen for jeg hadde ikke kjøpt en ny til han. Det er hans tabbe. Og så hadde jeg sagt til han at jeg er ikke interessert i alt pratet om sex og vil helst ikke diskutere det. Fortsetter han, så hadde jeg sikkert gitt f i hele fyren til slutt. Endret 19. juli 2005 av Kittykat
Superlammet Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Hvem f... bruker en airzooka på jobb!? Anyways, gi ham klar beskjed om hva du mener slik at det ikke er noen misforståelser. Klarer han ikke forholde seg til det respekterer han ikke dine grenser.
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Det er bare en fyr du skriver med men aldri har møtt (og aldri har tenkt å møte?)... det er det fine med e-postkontakter. Du kan bare la være å svare, kutte kontakten. Hva er vitsen med å skrive med en sånn fyr likevel?
Lillesøster Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 Trodde først dette var en spøk. Skjønner ikke at du gidder.
Gjest lilletroll Skrevet 20. juli 2005 #8 Skrevet 20. juli 2005 Jeg hadde kuttet kontakten på et nanosekund!!
Minimor Skrevet 20. juli 2005 #9 Skrevet 20. juli 2005 Kutt kontakten med en gang. Den personen der virker litt vel tvilsom. Ikke noe jeg vill satset på å beholde som venn. Venner skal ikke holde på slikt.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2005 #10 Skrevet 20. juli 2005 Vel, da jeg startet min internett karriere fant jeg ganske fort ut en ting. Personer jeg traff av det motsatte kjønn der inne, var kun interessert i å snakke om EN ting. De virket først veldig hyggelige og pratet om alt mulig. Kom jeg med en fleip, eller en hentydning til noe som hadde med sex å gjøre, da var det i gang. Jeg hadde mange jeg så på som nettvenner, men kutta ut en etter en pga av dette. Jeg syns det var slitsomt.
Lillesøster Skrevet 20. juli 2005 #11 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Jeg har lest litt av MorningStar og nå går det opp for meg at det ikke er et hunnkjønn(som jeg trodde ), men et hannkjønn. En airzooka, er et leketøy(ikke et sexleketøy) . Endret 20. juli 2005 av Lillesøster
Lillesøster Skrevet 20. juli 2005 #13 Skrevet 20. juli 2005 Hva slags leketøy er en airzooka? ← http://www.gadget-norway.no/shop/default.asp?ProductID=298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå