AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Har hatt en skikkelig drittuke matmessig pga. psyken. Står midt i samlivsbrudd og salg av bolig. Jeg har både trøstespist og spist pga. stress. Men nå er det meste klart, å jeg merker at jeg jo får det dårligere av å kjenne på angsten for vektoppgang i tillegg. Har gått ned masse å har bare 5 kg. til målvekt. En liten uke med litt dårlige valg, si meg at det ikke ødelegger alt. Si meg at når jeg nå skjerper meg så kommer jeg fort tilbake på rett spor 😇 Anonymkode: a307a...584
smilo Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Ny uke, nye muligheter. Du er tøff, og dette var bare et lite hull i veien mot et nytt og bedre liv. Lykke til med en ny hverdag på alle måter 1
Snowbrigade Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Psyken er det viktigste. Midt i den uken trengte du nok litt trøst. Så ikke tenk på det som dårlig valg og tilbakegang. Tenk på det som nødvendig for å ikke rase helt sammen. Og så må du bare fortsette der du er nå. Ikke forsøk desperat å sulte deg helt for å ta igjen. Fortsett med samme plan som du har hatt, det er det som fungerer. Har ingenting å si om du tok to steg tilbake i en akuttsituasjon, du kommer deg fort tilbake om du ikke stresser med det 1
Gjest RoNo Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Det ødelegger ikke alt. Kanskje det til og med setter opp forbrenningen, for det skjer at man må ta en pause og spise mer når man når plateau. Uansett nå er det viktigste å være snill med deg selv og lytte på kroppen. Det kan rett og slett være at du har hatt behov for mer mat siden du går gjennom en voldsom påkjenning. Ikke tenk noe mer på dette nå. Håper det går bedre for deg om ikke lenge 💐
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 Ååååå nå ble jeg rørt! ❤ Tusen takk for ordene dere tok dere tid til å skrive til meg, en ukjent! Det varmet godt. Skal brette opp armene igjen 💪 God søndag til dere ❤ Anonymkode: a307a...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå