Gå til innhold

hva tenker fluen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en flue på skjermen nå, den har vært der i flere minutter, samt den har på en måte gjort sin inntreden innendørs nå. Tror fluen at den har fått hjem nå, opptrer den som en katt? hva er fluens visjon når den endelig kommer innom hus. 

- det jeg legger merket til når den først kommer inn, er at den har en svært utagerende oppførsel og veldig vanskelig å forholde seg til, og skal hele tiden fly på meg, være på meg etc. Etterthvert roer den seg ned, og skal liksom hele tiden være nærme meg, men akkurat nå på skjermen. 

Nå tar den å "rengjør seg selv" med fram labbene, så jeg undrer hva dagens mål er for fluen, og hvor lenge den har tenkt å være tilstede. 

Anonymkode: de193...d00

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå plager den meg igjen. Tror den virkelig at den er en katt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens mål for flua er vel mat og kjønnsdrift. Slik som det er for mannfolk.....

Anonymkode: a424c...e07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

nå plager den meg igjen. Tror den virkelig at den er en katt?

Ja, gjør ikke alle fluer det?

Anonymkode: 76cee...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen ganger opptrer den fredelig og harmonisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du svett eller udusjet? Fluer liker sånt, de synes kroppsavfall smaker godt og det kan hende du er ekstra appetittelig når den flyr rundt deg. Kan være skjermen gir fra seg litt varme som føles som å sitte i sola. Så kan det jo også være at den synes det er koselig å holde den enorme kjempen den har invadert huset til med selskap, hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anoia skrev:

Er du svett eller udusjet? Fluer liker sånt, de synes kroppsavfall smaker godt og det kan hende du er ekstra appetittelig når den flyr rundt deg. Kan være skjermen gir fra seg litt varme som føles som å sitte i sola. Så kan det jo også være at den synes det er koselig å holde den enorme kjempen den har invadert huset til med selskap, hvem vet.

ser bilde du beskriver. For det er like før jeg bretter sammen en kjempe avis, og smeller den flat! 

Mulig jeg må vise at det er jeg som er sjef i mitt eget hjem at den ikke får for store tanker om seg selv. Åpenbart har den brukt sin "rett" til å bruke sin responstid når jeg åpner opp til ytterdøren til å smette inn når sjansen endelig bød på seg. Det jeg ikke vet er hvor lenge den ventet på utsiden til den så sin mulighet å komme innendørs og jobbe videre med sin strategi. Og hva strategien er det er det jeg prøver å tenke over hva den egentlig vil og har som en målsetning. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Dagens mål for flua er vel mat og kjønnsdrift. Slik som det er for mannfolk.....

Eventuelt om det er ei jenteflue så er hun ute etter å selge kroppen sin.

Anonymkode: ca3de...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ouch

Anonymkode: d1872...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

ser bilde du beskriver. For det er like før jeg bretter sammen en kjempe avis, og smeller den flat! 

Mulig jeg må vise at det er jeg som er sjef i mitt eget hjem at den ikke får for store tanker om seg selv. Åpenbart har den brukt sin "rett" til å bruke sin responstid når jeg åpner opp til ytterdøren til å smette inn når sjansen endelig bød på seg. Det jeg ikke vet er hvor lenge den ventet på utsiden til den så sin mulighet å komme innendørs og jobbe videre med sin strategi. Og hva strategien er det er det jeg prøver å tenke over hva den egentlig vil og har som en målsetning. 

Den tror du har gratis mat og ly ,vel. Er ikke noe rakettforskning dette.

Lever fluen i beste velgående enda? 1 dag er vel 10 år i flueår?

Anonymkode: d1872...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flua ble aggressiv og fløy u koordinert over meg og på meg, jeg ble voldsom irritert, dermed fant jeg en avis, og smelte den flat.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 30.8.2020 den 23.20, Aragorn ll Elessar skrev:

Den tenker hvordan den skal ta over verden.

Haha ja. Det var ikke reptiler, men fluer. De styrer oss fra 4. dimensjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...