AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Var på jobbreise i en uke og ble utsatt for metoo 😨 Hotellet jeg bodde på var lytt og jeg kunne høre min kollega runke både på morgenen og på kvelden. Hvordan skal jeg gå frem her for å rapportere denne metoo saken. Vi som er blitt utsatt for metoo må ta vare på hverandre Anonymkode: 10d31...a72 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Jeg tror ikke du vet hva meetoo er for noe. Anonymkode: 2677f...cc3 7
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Metoo er noe jeg bruker når jeg er enig, for opprinnelige er så tullete. Man kan ikke bli utsatt for metoo. At du hører noen gjennom veggen ER IKKE SEKSUELL TRAKASSERING!! Det er tynne vegger. Du skal ikke rapportere noe som helst, for du er ikke utsatt for noe annet enn å være et troll her inne. Anonymkode: 2dc16...218 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Metoo er noe jeg bruker når jeg er enig, for opprinnelige er så tullete. Man kan ikke bli utsatt for metoo. At du hører noen gjennom veggen ER IKKE SEKSUELL TRAKASSERING!! Det er tynne vegger. Du skal ikke rapportere noe som helst, for du er ikke utsatt for noe annet enn å være et troll her inne. Anonymkode: 2dc16...218 Det er mine følelser rundt dette, jeg kjenner sterkt på metoo. Anonymkode: 10d31...a72
Humle Brumle Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 Halo, slutt å troll nå... morsomt og underholdene første gangen, men nå er det bare irriterende. Vitsen er brukt opp! Itilleg bagatelliserer du ekte seksuell trakkasering når noen kanskje tror det er ekte. 8
Energidronning Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 elegante løsninger: si til HR at du trenger et lydisolert rom neste gang på jobbreise, fordi du er sensitiv! ikke gå i detaljer, kan være smakløs. bruk musikk (spotify, radio...hva du vil) 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 Hvorfor prøve å latterliggjøre folk som faktisk endelig tør stå frem, etter å ha blitt utsatt for seksuell trakassering? jeg skjønner det ikke. Skjønner du ikke alvoret, er det det? Eller bryr du deg bare ikke? Anonymkode: 8571f...4f8 9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #9 Skrevet 30. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor prøve å latterliggjøre folk som faktisk endelig tør stå frem, etter å ha blitt utsatt for seksuell trakassering? jeg skjønner det ikke. Skjønner du ikke alvoret, er det det? Eller bryr du deg bare ikke? Anonymkode: 8571f...4f8 Hva mener du ? vi som er i metoo klubben sjønner selvfølgelig alvoret, du skjønner ingenting du.Du kan umulig forstå oss som har blitt utsatt for dette, ingen menn kan forstå da de ikke kan bli usatt for metoo. Anonymkode: 10d31...a72
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #10 Skrevet 30. august 2020 Er det virkelig morsomt å trolle om dette emnet i 2 forskjellige tråder, evt herme etter den andre patetiske trolletråden? Metoo har ødelagt liv, både for kvinner og menn. Skam deg og få deg et liv. Anonymkode: 763dd...da1 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #11 Skrevet 30. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du ? vi som er i metoo klubben sjønner selvfølgelig alvoret, du skjønner ingenting du.Du kan umulig forstå oss som har blitt utsatt for dette, ingen menn kan forstå da de ikke kan bli usatt for metoo. Anonymkode: 10d31...a72 Menn kan også bli utsatt for seksuell trakassering jo. Og jeg mener, det som er beskrevet i denne tråden er ikke seksuell trakassering. Folk har lov å runk på sitt eget rom. Sett på lyd på tven. Sak løst. (og btw, jeg er kvinne) Anonymkode: 8571f...4f8 2
Nerine_ Skrevet 30. august 2020 #12 Skrevet 30. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du ? vi som er i metoo klubben sjønner selvfølgelig alvoret, du skjønner ingenting du.Du kan umulig forstå oss som har blitt utsatt for dette, ingen menn kan forstå da de ikke kan bli usatt for metoo. Anonymkode: 10d31...a72 For en utrolig kjedelig trolletråd... Eier du ikke humor i det hele tatt? 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #13 Skrevet 30. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Menn kan også bli utsatt for seksuell trakassering jo. Og jeg mener, det som er beskrevet i denne tråden er ikke seksuell trakassering. Folk har lov å runk på sitt eget rom. Sett på lyd på tven. Sak løst. (og btw, jeg er kvinne) Anonymkode: 8571f...4f8 Tror nok hun/han bare prøver å provosere med denne (trolle)tråden. Anonymkode: 86dd5...86c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #14 Skrevet 30. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok hun/han bare prøver å provosere med denne (trolle)tråden. Anonymkode: 86dd5...86c Seff. Men jeg prøver å utsette husvask 😁 Anonymkode: 8571f...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #15 Skrevet 30. august 2020 Du har virkelig ikke blitt utsatt for MeToo, og du vanner ut begrepet. Jeg ble derimot utsatt for MeToo, eller kanskje mer voldtekt når jeg tenker jeg om. Jeg anmeldte det ikke, men tipper mannen som overgrep meg kunne sittet i fengsel om jeg valgte å anmelde. Dette er min historie (jeg er forresten en 25 år gammel gutt): For noen år siden var jeg på en swingersklubb. Vi har mange samlet i en stor seng, og jeg satt ved hodet til en kvinne mens jeg runket og så på denne bli knullet av en fremmed mann. Ektemannen hennes (som kanskje var 55-60 år) satt på den andre siden av hodet hennes, og plutselig spurte han om jeg ville sprute i munnen på kona hans. Kona smilte anerkjennende og jeg begynte å runke mens pikkhodet mitt hvilte inni munnen hennes. I dét jeg sprutet kom jeg litt i ørska som man ofte gjør, og ektemannen hennes benyttet sjansen til å smårunke meg mens spruten sto i munnen på kona hans. Han rakk vel å ta 3-4 runkebevegelser på meg før jeg fikk bort hånda hans. Jeg sa ingenting fordi jeg var litt forfjamset. Det var mitt første besøk på en slik klubb og tenkte at det kanskje var en del av "gamet" at man gjorde slik. Jeg ville heller ikke si noe der og da fordi jeg nettopp hadde fylt munnen til kona hans med sæd, så var sånn sett fornøyd. Litt senere så jeg en plakat med 10 regler på en vegg der, og en av reglene var at man alltid skal samtykke, slik det er ellers i samfunnet også. Jeg turte ikke konfrontere han, men jeg burde jo bare ringt politiet på stedet. Håper du ser forskjellen på å HØRE noen runke og faktisk bli runket av en fremmed mann mot sin vilje! Anonymkode: 3f715...7fa
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #16 Skrevet 30. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har virkelig ikke blitt utsatt for MeToo, og du vanner ut begrepet. Jeg ble derimot utsatt for MeToo, eller kanskje mer voldtekt når jeg tenker jeg om. Jeg anmeldte det ikke, men tipper mannen som overgrep meg kunne sittet i fengsel om jeg valgte å anmelde. Dette er min historie (jeg er forresten en 25 år gammel gutt): For noen år siden var jeg på en swingersklubb. Vi har mange samlet i en stor seng, og jeg satt ved hodet til en kvinne mens jeg runket og så på denne bli knullet av en fremmed mann. Ektemannen hennes (som kanskje var 55-60 år) satt på den andre siden av hodet hennes, og plutselig spurte han om jeg ville sprute i munnen på kona hans. Kona smilte anerkjennende og jeg begynte å runke mens pikkhodet mitt hvilte inni munnen hennes. I dét jeg sprutet kom jeg litt i ørska som man ofte gjør, og ektemannen hennes benyttet sjansen til å smårunke meg mens spruten sto i munnen på kona hans. Han rakk vel å ta 3-4 runkebevegelser på meg før jeg fikk bort hånda hans. Jeg sa ingenting fordi jeg var litt forfjamset. Det var mitt første besøk på en slik klubb og tenkte at det kanskje var en del av "gamet" at man gjorde slik. Jeg ville heller ikke si noe der og da fordi jeg nettopp hadde fylt munnen til kona hans med sæd, så var sånn sett fornøyd. Litt senere så jeg en plakat med 10 regler på en vegg der, og en av reglene var at man alltid skal samtykke, slik det er ellers i samfunnet også. Jeg turte ikke konfrontere han, men jeg burde jo bare ringt politiet på stedet. Håper du ser forskjellen på å HØRE noen runke og faktisk bli runket av en fremmed mann mot sin vilje! Anonymkode: 3f715...7fa Looool Anonymkode: 436ce...e4f
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #18 Skrevet 1. september 2020 Kanskje han bør rapportere deg som lytter på hans private sexliv? Anonymkode: 2c989...fdf 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #20 Skrevet 5. september 2020 On 9/1/2020 at 7:50 PM, AnonymBruker said: Kanskje han bør rapportere deg som lytter på hans private sexliv? Anonymkode: 2c989...fdf Tror du på dette? Anonymkode: 86dd5...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå