AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Vi er et par som tenker å lage oss en profil på cuckold.no. For å få seriøse henvendelser ønsker vi å ha bilde av oss der ut, men kun bilder som ikke under noen omstendigheter kan spores tilbake til oss. Vi vil også ta gode bilder, men kanskje ikke skikkelig profesjonelle bilder. Jeg vil heller ikke ta dårlige mobilbilder. Så, hvilke bilder er greit å la ligge ut der, som gir god interesse? Anonymkode: af140...0c3
Bamseklemmer Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 (endret) Ikke vis ansikter, tattoo og andre gjenkjennelige ting. Helst ha bilde med vannmerke, så de ikke kan selges for dem som screenshooter bildene deres... Selv har jeg bilder av meg selv, men skjønner liksom ikke vitsen... Men på en annen side blir man jo ikke godtatt til vennskap hvis man ikke viser bilder, noen forlanger til og med ansiktsbilder... De trenger liksom bekreftelse for at du er den du utgir deg for... Det er nok ikke for ingen at det ligger milliarder av bilder på avveie. Har vel en cuckold konto når jeg tenker meg om, litt usikker om det ligger bilder der... Endret 30. august 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Ingen kjente merker skal på bilder, så den skal vi styre unna. Vi føler at vi som par sitter med makten. Altså det vi kan velge og vrake. Det er i hvert fall slik jeg har skjønt det. For menn er det litt annerledes. De er så mange flere menn enn par. Men kan hende jeg tar feil. Det er helt uaktuelt å vise ansikt før vi er trygge på paret eller mannen der inne. Risikerer ikke noe. Og ansiktsbildene blir uten naken kropp. Er bare usikker på hvilke typer bilder vi skal ta. Ser jo det ligger helt normale mobilbilder der, så er sikkert det som er vanligst. Anonymkode: af140...0c3 1
Gjest kvinnelyst Skrevet 29. september 2020 #4 Skrevet 29. september 2020 Jeg er selv på cuckold.no, og kan kanskje si litt om dette. For det første: bilder man tar med moderne mobiler eller digitale kamera, har som regel veldig høy oppløsning. Og bildet blir ikke nedskalert på noen måte når man poster det på cuckold.no, så det kan være lurt å gjøre det manuelt først, altså forminske det til en passende størrelse (selv legger jeg meg vanligvis på under 1200 pixler på lengste side). ansiktsbilder er faktisk ikke iht retningslinjene tillatt på "åpne" bilder, men kan gjøres i private album som kun åpnes opp for de man først manuelt godkjenner. Selv vil jeg ikke anbefale ansiktsbilder i selve forumet, men evt overveie dette i personlige meldinger etterhvert som dialogen skrider frem. Det vil imidlertid være naturlig å gjøre før eller siden, og det gjelder selvsagt begge veier. Hvis man da ikke heller går veien om et uforpliktende sosialt treff først. Kjønnsorganbilder synes jeg personlig er ganske intetsigende, uansett kjønn. Da er det mere interessant å se mere kropp, som slett ikke behøver være nakent, men gjerne noe litt sensuelt i form av undertøy etc, og kanskje fra flere vinkler/positurer. Mange skjuler tatoveringer, og det kan jeg forstå dersom det er tatoveringer som er synlige til vanlig. Men har man tatoveringer på steder av kroppen som ikke er synlige for vanlige folk til daglig, så ser jeg ikke helt nødvendigheten av å skjule de. Da er det vel så viktig å ta bilder mot en relativt anonym og ikke identifiserbar bakgrunn. Ditt eget soverom/sengetøy er vel kanskje like identifiserbart som tatoveringen du har oppe på låret, eller nede på ryggen feks....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå