Gjest kenneth Skrevet 19. juli 2005 #1 Del Skrevet 19. juli 2005 Hva må til for at du mener det er en bra fest? For meg er bra musikk og alkohol ufravikelige ingredienser. Ålreite folk er jo også viktig, naturlig nok. Dårlig og høy musikk er vel strengt tatt det som kan ødelegge kvelden min, ellers er jeg ikke vond å ha med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. juli 2005 #2 Del Skrevet 19. juli 2005 God mat God drikke God musikk Muligheter for å prate Muligheter for å danse for dem som vil det Og sist men ikke minst: Sosiale og positive gjester som bidrar aktivt til å gjøre kvelden vellykket Et opplagt og humørfylt vertskap som slapper, koser seg og ikke stresser :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #3 Del Skrevet 19. juli 2005 Musikk er viktigst. Jeg er skikkelig nazi der, må jeg innrømme. Surner fort hvis noen setter på musikk jeg ikke liker. Men bortsett fra det liker jeg en blanding av forskjellige typer mennesker, en god diskusjon om begrepet tid kl 0300 og gjerne noe snadder å gløtte på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. juli 2005 #4 Del Skrevet 19. juli 2005 Væren skrev det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 19. juli 2005 #5 Del Skrevet 19. juli 2005 2 flaske kvitvin, Samantha Fox på stereoen og litt snus gjer uten unntak susen for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 19. juli 2005 #6 Del Skrevet 19. juli 2005 En god hårdag, en flørt, ikke for mye drikkepress (selv om det er uungåelig når man er avholds, som meg), barnslig humor, rå musikk. Da er jeg i mitt ess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 19. juli 2005 #7 Del Skrevet 19. juli 2005 alkohol så det ikke blir noen mangel, høy god musikk, mange ok folk, og hæla i taket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #8 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Folk: Gode venner og gjerne nye bekjentskaper som har følehornene ute. IKKE: folk som digger å høre sin egen stemme, eller folk som drikker mye uten å tåle det. Ikke for mange folk. Musikk: Rock, singer-songwriter, metal, alt som gir folk en behagelig stemning! Folk som kommer er selvfølgelig musikkinteresserte og noen har med egne CDer som de vil la gjengen høre. Drikke: Øl er festdrikk nr 1, men alt av alkohol er fint! Gjerne whisky litt utpå natta Omgivelser: I en litt luguber studentleilighet der man slipper å ta hensyn til en unge som sover på rommet ved siden av, der de som røyker på fest slipper å gå ut. Litt loslitt og hyggelig bule der man slipper å ha brikker under ølflaskene - ja for det blir gjerne drukket rett fra flaska. (Glass er for pyser! ) Endret 20. juli 2005 av soleil~noir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. juli 2005 #9 Del Skrevet 20. juli 2005 Folkene er uten tvil det viktigste for meg! Bra musikk er med på å heve stemningen, likseå god mat og drikke. Men det trenger da ikke være mat på en fest...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bree Skrevet 20. juli 2005 #10 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg er ingen danseløve, så musikken er faktisk ikke så viktig for meg, så lenge den ikke er helt elendig eller så høy at jeg ikke får pratet. Folkene er viktigst, det bør være utadvendte mennesker som kan skravle om løst og fast. Røykerne bør slippe å gå korstog ut av leiligheten, det blir litt oppbruddsstemning av slikt. Nok alkohol, og et fleipete vertskap som ikke stresser for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #11 Del Skrevet 20. juli 2005 Glad musikk, glade folk og masse alkohol og IKKE STRESS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnea Skrevet 20. juli 2005 #12 Del Skrevet 20. juli 2005 Gode venner, men kan for min del bare være meg og ei venninne om det så skal være. Øl eller vin- alkohol må være med. Musikk ja takk, men er ikke noe danseløve så trenger ikke være høyt eller noe spesielt. Er ganske altetende der bare det ikke kommer hardrock eller noe av skikkelig headbangingmusikk. Da melder jeg meg ut. En bitteliten flørt er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 20. juli 2005 #13 Del Skrevet 20. juli 2005 vi hadde en utrolig bra fest i går... sted: ute, i øs pøs regnvær, 2 partytelt tett i tett, med en presenning på 6x10 m over de, og over grillen. maten: vi grilla i regnet, flintstek, grillribber, indrefileter, spareribs, bakt potet, hjemmelaget potetsalat, god salat, BBQ-saus og bernaise. folk: 20 stk venner, noen som kjente noen, noen som kjente alle, og noen som bare kjente 1. musikk: hadde haugevis med cd'r. men ca 10 cd'r ble brent ut underveis. veldig greit om man mangler noe musikk man bare måå høre drikke: det fløt av alkohol... og en masse ferske jordbær og en bærepose med is (kjøpt på McDonalds for 50,-) en blender og en digg jordbærsirup ga oss heerlig frozen strawberry daiquiri, + diverse andre oppskrifter... vi hadde det flott!!! til tross for regnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. juli 2005 #14 Del Skrevet 20. juli 2005 bra musikk, mye dansing og bra folk er de viktigste tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 21. juli 2005 #15 Del Skrevet 21. juli 2005 *Akkurat passelig med folk *Helst noen kjentfolk, men gjerne noen jeg ikke kjenner fra før også *God musikk (ikke bråkemusikk og helst ikke pop) *Rikelig med alkohol (helst drinker) *God stemning og underholdende folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. juli 2005 #16 Del Skrevet 24. juli 2005 - God mat - God drikke(dvs. noe for meg som ikke drikker alkohol) - God stemning/koselig stemning - Gitar og allsang - Hyggelige mennesker å prate med - God musikk - Ikke for mange mennesker Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. juli 2005 #17 Del Skrevet 25. juli 2005 - hyggelige mennesker med godt humør som er klar for en fest. - fri og åpen stemning. Feks. i et hus med åpen verandadør (forutsetter at det er sommer, men det er også den koseligste tiden å feste på) ut til en hage så man kan gå ut og inn og oppholde seg der man ønsker. - bra og variert musikk. Ikke dunke dunke dunke - men ting man kan synge med på, og ikke alt for høyt. - skal være mulighet for til å prate sammen, muligheter for å danse, - godt med drikkevarer, men ingen matservering. Da i såfall bare snacks ol. som folk kan forskyne seg fra om de vil. og ja... det var vel det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 28. juli 2005 #18 Del Skrevet 28. juli 2005 Gode venner, god vin. Vi hører på slow rock/folk rock/jazz, sånn i bakgrunnen. Prater og diskuterer politikk og religion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juli 2005 #19 Del Skrevet 29. juli 2005 God mat God drikke Fin musikk Mulighet for å danse Gamle venner Noen ukjente mennesker Stearinlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå