Tiit Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 (endret) Vi har gått på et 465 meter høyt fjell med barn på 7 og 5 år. Det var til dels klatring.. Det var en super tur, og en skikkelig seier for oss å nå toppen! Uff, dette ble en skrytetråd, men jeg er nå litt stolt av de små da. Mange andre som har fine turopplevelser med barn? Endret 19. juli 2005 av Tiit
Gjest uri Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Vi gikk til Prekestolen med barna vårs i fjor.. Det 600m over havet.. Men fra der vi begynner og gå, og til vi er oppe på prekestolen, ligger på rundtom 4-450 m stigning.. Bratte stigninger, og klatring i ur, men for en fantastisk opplevelse.. Eldstejenta vårs på da 5 år gikk/løp hele veien, uten å klage en eneste gang.. Og hun fikk masse skryt, fra både oss foreldre, og andre turgåere Minstejenta som var ca 2 år, satt i bæremeis.. Og hun var snill hun og, under hele turen.. Det er herligt å gå i fjell og mark
Gjest gjesten Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Så flott av dere å klare å få med barna ut på tur. Jeg håper at vi skal klare sånne ting også når vi får barn en gang i tiden. Ser på mine tantebarn (den minste på 4 og største på 13) at en tur i fjellet er kjempeflott bare en tar det hele på barnas premisser. Til og med h*n på 4 går hele turen på egne bein om de voksne bare stopper opp når h*n blir sliten. Det er ikke et alternativ å bære en 4- åring over lengre distanser synes jeg
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 så flott skal nok gå mer turer med barna når de blir litt større (er nå 3 1/2 og 1 1/2), har drømt oss litt bort i boken til Arne Hjeltnes om turer i fjellet, men enn så lenge så blir det turer på sykkel i sykkelvogn, men det er kos det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå