Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har gått på et 465 meter høyt fjell med barn på 7 og 5 år. Det var til dels klatring.. Det var en super tur, og en skikkelig seier for oss å nå toppen!

Uff, dette ble en skrytetråd, men jeg er nå litt stolt av de små da. :sjenert: Mange andre som har fine turopplevelser med barn?

Endret av Tiit
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk til Prekestolen med barna vårs i fjor..

Det 600m over havet.. Men fra der vi begynner og gå, og til vi er oppe på prekestolen, ligger på rundtom 4-450 m stigning.. Bratte stigninger, og klatring i ur, men for en fantastisk opplevelse..

Eldstejenta vårs på da 5 år gikk/løp hele veien, uten å klage en eneste gang.. Og hun fikk masse skryt, fra både oss foreldre, og andre turgåere :)

Minstejenta som var ca 2 år, satt i bæremeis.. Og hun var snill hun og, under hele turen..

Det er herligt å gå i fjell og mark ;)

Gjest Violetta
Skrevet

Så flinke dere og barnas dere er! :-D

Gjest gjesten
Skrevet

Så flott av dere å klare å få med barna ut på tur. Jeg håper at vi skal klare sånne ting også når vi får barn en gang i tiden. Ser på mine tantebarn (den minste på 4 og største på 13) at en tur i fjellet er kjempeflott bare en tar det hele på barnas premisser. Til og med h*n på 4 går hele turen på egne bein om de voksne bare stopper opp når h*n blir sliten. Det er ikke et alternativ å bære en 4- åring over lengre distanser synes jeg ;)

Gjest Guest
Skrevet

så flott :klappe:

skal nok gå mer turer med barna når de blir litt større (er nå 3 1/2 og 1 1/2), har drømt oss litt bort i boken til Arne Hjeltnes om turer i fjellet, men enn så lenge så blir det turer på sykkel i sykkelvogn, men det er kos det også!

Gjest Anerikke
Skrevet

Du har all grunn til å være stolt!! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...