Gå til innhold

Baby overnatte borte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor synest det er greit å sendt baby på 8 mnd med 38 i feber på overnatting hos mormor for så å sitte hjemme å se på tv?

Anonymkode: 3645c...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei 😐😐

Anonymkode: 9061f...f3d

• Liker 5
Skrevet

Selvsagt ikke!! 

Anonymkode: 639bf...2a1

• Liker 5
Skrevet

Det må du spørre de som tar det valget om. De fleste av oss hadde ikke gjort det. Mitt barn var 8 mnd første gang jeg var borte fra han på natta. Det var fordi jeg skulle i begravelse på en annen kant av landet. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke greit.

Anonymkode: db143...118

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor synest det er greit å sendt baby på 8 mnd med 38 i feber på overnatting hos mormor for så å sitte hjemme å se på tv?

Jeg hadde aldri gjort det. Men kan deg tenkes at denne personen er en alenemor som har vært med der syke barnet i mange netter, og nå får sårt tiltrengt avlastning fra noen hun er trygg på? (sin egen mor). 

Anonymkode: ee6c9...ad1

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri gjort det. Men kan deg tenkes at denne personen er en alenemor som har vært med der syke barnet i mange netter, og nå får sårt tiltrengt avlastning fra noen hun er trygg på? (sin egen mor). 

Anonymkode: ee6c9...ad1

Er eit par som er under bv undersøkelse.

Skrevet

Det kan jo være gode grunner til dette. En utslitt mamma så kanskje at hun ikke ville takle mer gråt og spurte om avlastning?

Det har vært netter hvor jeg har overlatt alt til mannen min for å ikke bli gal selv. Søvnmangel og langvarig sykdom tærer på 

Anonymkode: ab52e...ccc

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du egentlig da? Det er jo en grunn for at disse undersøkes av barnevernet. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan tenke meg flere omstendigheter hvor det er lurt. Syke og eller utslitte foreldre som er helt på randen, og en baby som kjenner mormoren sin godt fra før. 

Akkurat nå har babyen på 7 mnd syk og har akkurat sovnet etter å ha vært våken det meste av natten, jeg er i elendig form selv, mannen er på jobb offshore. Mine foreldre og svigerforeldre bor langt unna, og babyen ser dem ikke ofte, jeg nattammer og vi klarer oss helt ok her. Dessuten ville vi holdt oss unna besteforeldrene nå som vi er syke mtp mulig korona. Men det er vel ikke sikkert det samme gjelder for disse foreldrene. Og jeg kunne nok vært en bedre, mer opplagt mor i morgen hvis babyen hadde vært hos moren min i natt. 

Anonymkode: 97f55...509

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje bv har sagt at avlastning er lurt

• Liker 2
Skrevet

Hva har du med saken å gjøre? Vet du hvor lenge barnet har vært sykt eller hvorfor BV utfører undersøkelser? 
Avlastning kan faktisk være det smarteste i denne situasjonen.

Anonymkode: 9af03...8d6

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan det være at de har såpass mye selvinnsikt at de vet når de er for slitne til å ta vare på ungen og bruker bestemoren for avlastning. Fornuftige foreldre!! Selvom dette er et ukjent fenomen i Norge så er det vanlig at familie hjelper med avlastning til og med under sykdom i resten av verden.

Anonymkode: 5e33d...ad1

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være gode grunner til dette. En utslitt mamma så kanskje at hun ikke ville takle mer gråt og spurte om avlastning?

Det har vært netter hvor jeg har overlatt alt til mannen min for å ikke bli gal selv. Søvnmangel og langvarig sykdom tærer på 

Jeg har naboer som har fått foreldre til å trille barn og deretter ta de med hjem til seg fordi de har vært for utslitte selv. Godt at det finnes folk som kan avlaste.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan det være at de har såpass mye selvinnsikt at de vet når de er for slitne til å ta vare på ungen og bruker bestemoren for avlastning. Fornuftige foreldre!! Selvom dette er et ukjent fenomen i Norge så er det vanlig at familie hjelper med avlastning til og med under sykdom i resten av verden.

Mangler selvinnsikt, har forbud fra bv i sende bort ungen. Mor mener hun er så flink at nå trenger hun fri.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Mangler selvinnsikt, har forbud fra bv i sende bort ungen. Mor mener hun er så flink at nå trenger hun fri.

Hva er det du vil med denne tråden? Gasse deg med info om hvor dårlig mor hun er? (Far slipper tydeligvis unna, er han slektningen din?).

Du har jo allerede bestemt deg for at hun er en dårlig mor, ingen grunn til å spørre andre om meninger 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du egentlig? Om det er greit å sende bort baby på 8 mnd som har feber? Ja i noen tilfeller, andre tilfeller ikke. Kanskje du skal gjøre noe fint for denne familien istedet for å samle masse støtteerklæringer og hylekor på Kvinneguiden.... 

noe du for så vidt ikke får så mye av virker det som..

Anonymkode: e2e0d...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...