AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Ja som tittelen sier. Hva slags erfaring har dere? Jeg gikk på hey vina gruppen i min by. Så at det var 2-3 stk på min alder som hadde skrevet innlegg om at de ville ha noen å henge med og bli kjent med flere folk pga ensomhet. Jeg strakk ut en hånd til dem og sa jeg gjerne kunne finne på noe. Alle var helt med, men ingen foreslår å planlegge noe konkret. Det var bare "ja gjerne! Kanskje i nestuke. Er ganske opptatt denne uke". Jeg sier at de får bare plinge på når de er ledig, men ingen gjør det. Akkurat som jeg trodde det ville bli. Så jeg har ikke helt troen. Anonymkode: 64765...255
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Jeg har god erfaring fra Hey Vina når det kommer til å få bekjentskaper. Min strategi var alltid å ta initiativ til et møte asap. Bare noe helt enkelt, en kaffe eller en liten gåtur, bare for å si hei. Da ser du fort om det er kjemi og noe å bygge videre på. Jeg ble veldig rutinert i å møte på nye folk, men det som er utfordringen er å finne de vennskapene man vil pleie. Sånn sett er vennskap fra nett og apper vanskelige syns jeg, for man har ikke møttes "naturlig". Det vil da kreve mer energi fra begge parter å opprettholde bekjentskapet. Anonymkode: e1448...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå