Tiit Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Selv husker jeg godt en serie med to diamanttyver (pen kvinne og mann) som "helter". Det var mye glitter og glamour i serien som gikk en gang på 80 tallet på NRK. Den likte jeg skikkelig godt. Og så var det veldig fin musikk til serien. Noen som husker hva den het? Og hva er din drømmereprise?
Arkana Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 Jeg har veldig lyst til å se Castaway 2000 igjen. Ikke akkurat en serie, mer en dokumentar/reality serie som gikk på BBC i 2000 og noen mennesker som skulle bosette seg på en skotsk øy og klare seg selv med det de hadde. Veldig fin serie.
Gjest happyending i-i Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Jeg vil at sunset beach og heartbreak high skal komme tilbake... :D
Rosenrød Skrevet 21. juli 2005 #8 Skrevet 21. juli 2005 Marerittet som gikk på nrk for mange år siden. Kan ikke huske jeg noen gang har sett noe så skremmende siden den gang....
Gjest Spacegirl Skrevet 21. juli 2005 #10 Skrevet 21. juli 2005 Det måtte blitt Maika (var det det hun het?), jenta fra verdensrommet . Gikk som barne-tv på nrk for endel år tilbake.
Gjest peon Skrevet 21. juli 2005 #11 Skrevet 21. juli 2005 Åhhh, mange gode minner kom tilbake. Skulle gjerne sett både "En vakker dag" og "Silke" igjen ja! Også en serie som het noe som : "Himmelens døtre". Den må ha gått på Nrk for 10-15 år siden, og handlet om noen jenter som måtte gå i kloster(skole).. Noen som husker denne? Men en av tidenes serie for meg går i reprise nå; "Nikolai og Julie" på Nrk 2.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #12 Skrevet 21. juli 2005 å ja, "En vakker dag"! Den vil jeg også se! Også kunne det vært artig om de startet å sende Glamour helt fra begynnelsen igjen! kødda
Gjest lindas ikke il Skrevet 23. juli 2005 #13 Skrevet 23. juli 2005 Marerittet som gikk på nrk for mange år siden. Kan ikke huske jeg noen gang har sett noe så skremmende siden den gang.... ← å gud!!! det var riktig ille!!!! drit redd!!!
Rosenrød Skrevet 23. juli 2005 #14 Skrevet 23. juli 2005 Ja, ikke sant, den var grusom, men måtte liksom sees... Hadde mareritt i lange tider etterpå! Lurer på om den hadde vært like skremmende i dag?
hilli Skrevet 24. juli 2005 #15 Skrevet 24. juli 2005 Marerittet, var det den med Minken Fossheim i en skummel, innestegt bygd? Skummelt! Jeg vil gjene se McKinley High(Freaks and Geeks) eller Angela igjen.
Rosenrød Skrevet 24. juli 2005 #16 Skrevet 24. juli 2005 Ja, stemmer det! Og så var det en skole der en alltid hørte barnesang utenfor, men så viste det seg at det var en kassettspiller, for det fantes ikke barn i bygda... Husker ikke så mye, men skulle gjerne sett denne serien igjen!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #17 Skrevet 7. august 2005 Selv husker jeg godt en serie med to diamanttyver (pen kvinne og mann) som "helter". Det var mye glitter og glamour i serien som gikk en gang på 80 tallet på NRK. Den likte jeg skikkelig godt. Og så var det veldig fin musikk til serien. Noen som husker hva den het? Og hva er din drømmereprise? ← Tror serien het "If tomorrow comes..."??
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #18 Skrevet 7. august 2005 Eastenders (for å vikrelig følge med, husker mamsen gjorde det) Hverdagsliv (jeg fulgte aktivt med på denne serien ) Den med Catherine Zeta-Jones, den hvor hun giftet seg med han lyse med briller og de var sånn overdrevent lykkelig storfamilie og pappaen så ut som en nisse og moren var stor og hadde mørkt krøllete hår Thomas toget
Dagoberta Skrevet 7. august 2005 #19 Skrevet 7. august 2005 Selv husker jeg godt en serie med to diamanttyver (pen kvinne og mann) som "helter". Det var mye glitter og glamour i serien som gikk en gang på 80 tallet på NRK. Den likte jeg skikkelig godt. Og så var det veldig fin musikk til serien. Noen som husker hva den het? Og hva er din drømmereprise? ← Som gjest sier, het den "If Tomorrow Comes" (Hvis Morgendagen Kommer på norsk). Det er Sidney Sheldon som har skrevet boken, hvis du vil mimre litt. Boken het også 'If Tomorrow Comes', er ikke så sikker på den norske tittelen, men alle bibliotek har det meste av ham Kunne tenkt meg å se Twin Peaks igjen, den skremte meg hver fredagskveld da jeg var 13
Lurvina Skrevet 7. august 2005 #20 Skrevet 7. august 2005 Den serien du prater om Frysepulver, går i reprise på nrk hver lørdag nå. En koselig serie. På norsk heter den "livet med larkins", men husker ikke hva den heter på engelsk. Jeg savner "En kar for sin kilt" jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå