Gå til innhold

Særlig selvstendig stilling, unntatt AML regler for ord. arbeidstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en slik avtale? Lurer veldig på:

*Hva du jobber som

*Normal lengde på arbeidsdag/uke

*Årslønn

Anonymkode: f00a1...83e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toppleder, jobber så mye som kreves hver uke 40-60 t/uke er vanlig. Har lønn tilsvarende det jeg hadde tidligere med ca 100 t overtid per år. 

Anonymkode: 9af14...2af

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Toppleder, jobber så mye som kreves hver uke 40-60 t/uke er vanlig. Har lønn tilsvarende det jeg hadde tidligere med ca 100 t overtid per år. 

Takk for svar! Hva hadde du i årslønn tidligere? 😅

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en dårlig deal. Hvis snittet ditt er 50 timers uke, vil du i løpet av bare 10 uker ha tjent de 100 timene med overtid. Det vil si at du jobber ti timer overtid i uka gratis resten av året! 

Men det er jo bare lønnsmessig. Kan hende jobben er spennende nok til å veie opp for det.

Anonymkode: 627ba...520

• Liker 2
Skrevet

Butikksjef,  jobber kanskje i snitt 3 timer overtid i uken. 665 i årslønn og mulighet for bonus 3gg/år.

Anonymkode: fcdd5...a74

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en dårlig deal. Hvis snittet ditt er 50 timers uke, vil du i løpet av bare 10 uker ha tjent de 100 timene med overtid. Det vil si at du jobber ti timer overtid i uka gratis resten av året! 

Men det er jo bare lønnsmessig. Kan hende jobben er spennende nok til å veie opp for det.

Anonymkode: 627ba...520

Økonomisk er det ingen gullgruve sammenlignet med tidligere jobb. Men den er spennende og har en rekke andre fordeler med tanke på livsstil.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Hva hadde du i årslønn tidligere? 😅

1,3 mill. Som nevnt i et annet svar tjener jeg mindre per time i dagens jobb, andre faktorer veier opp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...