AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Har noen spm ang Trumpen... Er han så ille at han fortjener flere nyhetsartikler, tv-sendinger osv hver eneste dag? At alle snakker hans navn hele tida? Hvorfor er folk besatt av denne presidenten? Klart de amerikanerne kanskje trenger bedre valg av en president i fremtiden, men at folk sitter og er nærmest deprimert over Trump synes jeg er pussig... Anonymkode: a2a44...056
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #2 Skrevet 31. august 2020 JA, idag måtte man også lese navnet Trump. Anonymkode: a2a44...056
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #3 Skrevet 31. august 2020 Det virker som folk enten tilber Trump som en slags Gud eller så blir han framstilt som en ny Hitler, det er nesten aldri en mellomting. Anonymkode: b4444...34e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #4 Skrevet 31. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det virker som folk enten tilber Trump som en slags Gud eller så blir han framstilt som en ny Hitler, det er nesten aldri en mellomting. Anonymkode: b4444...34e Ja, dette jeg mener. Helt sykt. Trump er den verste presidenten USA har hatt sier dem... Jeg tviler egentlig på det, USA har hatt ganske mange presidenter. Anonymkode: a2a44...056
Aragorn ll Elessar Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette jeg mener. Helt sykt. Trump er den verste presidenten USA har hatt sier dem... Jeg tviler egentlig på det, USA har hatt ganske mange presidenter. Anonymkode: a2a44...056 Han er nok blant den nedre halvdel. men den verste presidenten USA har hat er nok James Buchanan som var USA sin president mellom 1857 og 1861- Jeg er ikke noe Trump fan, men jeg synes framstillingen av han virker overdrevent negativt. Men jeg vil uansett ikke kalle han en god president. Endret 31. august 2020 av Aragorn ll Elessar
Illuminatum Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 På 30.8.2020 den 6.23, AnonymBruker skrev: Har noen spm ang Trumpen... Er han så ille at han fortjener flere nyhetsartikler, tv-sendinger osv hver eneste dag? At alle snakker hans navn hele tida? Hvorfor er folk besatt av denne presidenten? Klart de amerikanerne kanskje trenger bedre valg av en president i fremtiden, men at folk sitter og er nærmest deprimert over Trump synes jeg er pussig... Anonymkode: a2a44...056 For Norge er han jo en tragedie. Et lite land med stor utenlandshandel trenger spilleregler som WTO med mer
Buldre Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 På 31.8.2020 den 19.56, Illuminatum skrev: For Norge er han jo en tragedie. Et lite land med stor utenlandshandel trenger spilleregler som WTO med mer Han er imidlertid ikke president for Norge, men for USA. USAs interesser har Trump-administrasjonen ivaretatt godt. En saklig Trump hadde vært uslåelig i det kommende valget.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, Buldre said: Han er imidlertid ikke president for Norge, men for USA. USAs interesser har Trump-administrasjonen ivaretatt godt. En saklig Trump hadde vært uslåelig i det kommende valget. Virkelig? Anonymkode: 75223...30b
Buldre Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Anonymkode: 75223...30b Ja, virkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå