Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spm ang Trumpen...

Er han så ille at han fortjener flere nyhetsartikler, tv-sendinger  osv hver eneste dag? At alle snakker hans navn hele tida?

Hvorfor er folk besatt av denne presidenten? Klart de amerikanerne kanskje trenger bedre valg av en president i fremtiden, men at folk sitter og er nærmest deprimert over Trump synes jeg er pussig...

Anonymkode: a2a44...056

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, idag måtte man også lese navnet Trump.

Skrevet

Det virker som folk enten tilber Trump som en slags Gud eller så blir han framstilt som en ny Hitler, det er nesten aldri en mellomting.

Anonymkode: b4444...34e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som folk enten tilber Trump som en slags Gud eller så blir han framstilt som en ny Hitler, det er nesten aldri en mellomting.

Anonymkode: b4444...34e

Ja, dette jeg mener.

Helt sykt. Trump er den verste presidenten USA har hatt sier dem...

Jeg tviler egentlig på det, USA har hatt ganske mange presidenter.

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette jeg mener.

Helt sykt. Trump er den verste presidenten USA har hatt sier dem...

Jeg tviler egentlig på det, USA har hatt ganske mange presidenter.

Han er nok blant den nedre halvdel. men den verste presidenten USA har hat er nok James Buchanan som var USA sin president mellom 1857 og 1861-

Jeg er ikke noe Trump fan, men jeg synes framstillingen av han virker overdrevent negativt.  Men jeg vil uansett ikke kalle han en god president. 

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet
På 30.8.2020 den 6.23, AnonymBruker skrev:

Har noen spm ang Trumpen...

Er han så ille at han fortjener flere nyhetsartikler, tv-sendinger  osv hver eneste dag? At alle snakker hans navn hele tida?

Hvorfor er folk besatt av denne presidenten? Klart de amerikanerne kanskje trenger bedre valg av en president i fremtiden, men at folk sitter og er nærmest deprimert over Trump synes jeg er pussig...

For Norge er han jo en tragedie. Et lite land med stor utenlandshandel trenger spilleregler som WTO med mer

Skrevet
På 31.8.2020 den 19.56, Illuminatum skrev:

For Norge er han jo en tragedie. Et lite land med stor utenlandshandel trenger spilleregler som WTO med mer

Han er imidlertid ikke president for Norge, men for USA. USAs interesser har Trump-administrasjonen ivaretatt godt. En saklig Trump hadde vært uslåelig i det kommende valget.

Skrevet
3 minutter siden, Buldre said:

Han er imidlertid ikke president for Norge, men for USA. USAs interesser har Trump-administrasjonen ivaretatt godt. En saklig Trump hadde vært uslåelig i det kommende valget.

Virkelig?

Anonymkode: 75223...30b

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig?

Anonymkode: 75223...30b

Ja, virkelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...