Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal man kontakte fødeavdelingen ved for mye liv, på lik linje med for lite liv? (er høygravid om det har noe å si) 

På fredag var det helt ekstremt mye liv i magen, husker jeg sa "det har ikke vært stille et sekund i dag" i tillegg til at bevegelsene var skikkelig sterke, trodde nesten babyen skulle grave seg ut. På lørdag var det mye roligere igjen, på kanten til at jeg tenkte at det var lite men nok til at jeg følte meg trygg på at ting var greit. 

Bestemte meg for å lese på appen siden jeg går inn i ny uke nå, og der sto det at man skulle være obs på lite og for mye bevegelser men det sto ikke noe spesielt om hvorfor. 

Høres helt sikkert helt hysterisk ut nå.. Samtidig så kjenner jeg jo fortsatt bevegelser og hikking så jeg vet at babyen lever, men jeg vil jo gjerne at den skal ha det bra også. 

Anonymkode: 36f15...6a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er endring i bevegelser man skal være obs på, så har lest at det også er lurt å sjekke ut for mye liv også, da det også kan bety at noe er galt. Men om det er flere dager siden og du har kjent bra med liv etter det så vet jeg ikke.. Skader aldri å ringe da 😊

Anonymkode: 58857...e9e

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde et par dager med veldig mye aktivitet noen dager før termin før det gikk over til mindre/annerledes bevegelser enn tidligere. Fikk komme inn på føden for en sjekk, og der viste det seg at baby hadde snudd seg til seteleie. 

Om du kjenner på at ting er annerledes enn tidligere er det bedre å ringe en gang for mye enn for lite 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...