Gå til innhold

Hva får folk til å ville ha ONS?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er det som får folk til å ønske å hoppe til køys med en vilt fremmed man kanskje aldri har møtt før? Er det spenningen?

Hvordan klarer folk å få tillit nok til å slippe inn en totalt fremmed person ’’i det aller helligste’’? 

Føler dere ikke at sex er privat og sårbart? Hvordan klarer dere å dele noe så privat med en fremmed som dere ikke engang aner om har gode intensjoner eller ei?

Jeg prøver å ikke dømme, men jeg lurer genuint. Er det ikke skummelt å ligge med en fremmed person? Føles det ikke sårbart og invaderende? 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lyst, enkelt og greit 🤷‍♀️

Anonymkode: 6bb8c...cd8

• Liker 13
Skrevet

Veldig gode spørsmål som jeg håper på at noen kan svare på.

Anonymkode: 81e84...636

• Liker 6
Skrevet

Fordi det er gøy. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lyst, enkelt og greit 🤷‍♀️

Fra hvor kommer lysten til å dele noe så privat med en man aldri har møtt?

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Solstrålen. skrev:

Fordi det er gøy. 

Hva er gøy med å ha sex med en vilt fremmed? Klarer du å ha tillit til en du ikke kjenner?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Uatskillelig said:

Hva er det som får folk til å ønske å hoppe til køys med en vilt fremmed man kanskje aldri har møtt før? 

Hvordan klarer folk å få tillit nok til å slippe inn en totalt fremmed person ’’i det aller helligste’’? 

Føler dere ikke at sex er privat og sårbart? Hvordan klarer dere å dele noe så privat med en fremmed som dere ikke engang aner om har gode intensjoner eller ei?

Jeg prøver å ikke dømme, men jeg lurer genuint. Er det ikke skummelt å ligge med en fremmed person? Føles det ikke sårbart og invaderende? 

Ønske om nærheten, lyst på sex, jeg liker å bli begjært.  Jeg trenger ikke å ha tillit, det er bare sex. Det føles ikke skummelt i det hele tatt. Det er jo ei opplevelse man deler med den man har sex med, men det er ikke så mye mer enn det for min del. Jeg har hatt veldig mange ONS gjennom åra og føler ikke det er så personlig eller hellig.

K24

Anonymkode: 18e5c...c18

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønske om nærheten, lyst på sex, jeg liker å bli begjært.  Jeg trenger ikke å ha tillit, det er bare sex. Det føles ikke skummelt i det hele tatt. Det er jo ei opplevelse man deler med den man har sex med, men det er ikke så mye mer enn det for min del. Jeg har hatt veldig mange ONS gjennom åra og føler ikke det er så personlig eller hellig.

K24

Hva er mer personlig/privat å dele enn sex?

Anonymkode: 86f65...a78

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Hva er gøy med å ha sex med en vilt fremmed? Klarer du å ha tillit til en du ikke kjenner?

Vi er jo alle forskjellige, men spenningen er jo absolutt noe som er opphissende. Trenger tillit til en kjæreste, men ikke ONS utover tillit som jeg trenger til alle fremmede jeg faktisk må stole på nesten hver eneste dag (alle jeg møter i trafikken når jeg kjører bil, de som passer barna mine i barnehagen, legen min osv) 

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.8.2020 den 1.59):

K24

Anonymkode: 18e5c...c1

Hvordan kan det ikke være skummelt om man ikke kjenner personen?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

For meg er det følelser. Snakke om det jeg tenker på og verdsetter. Sex er bare sex. Jeg har hatt ONS med sikkert over 100 menn de siste 6-7 åra.

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg som er K24, men svarer. 

Å dele følelser feks. Har ikke hatt spesielt mange partnere, 11-12, og er godt over 30, men syns ikke man skal forhellige sex for mye. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Uatskillelig said:

Må si at jeg selv ikke klarer å ha sex i det hele tatt fordi jeg forbinder sex med å slippe noen helt inn og vise tillit. Når jeg ikke stoler på noen, ikke tørr å slippe noen inn, ikke vil ha noen så nær (ambivalent tilknytning), så blir sex også vanskelig. Det handler jo om at mitt syn på sex er grunnleggende ulikt ditt. For å ha sex måtte jeg ha bygd opp tillit over tid. Forstår ikke hvordan man kan gi så mye av seg selv uten at det er tillit og trygghet i bunn. En person trenger jo fysisk  inn i ens kropp. Hvordan kan det ikke være personlig? Hvordan kan det ikke være skummelt om man ikke kjenner personen?

K22.

Fordi jeg ikke synes det er skummelt å dele sex med ei fremmed. Det er ikke personlig for meg på den måten Det fysiske er jo bare ei deilig opplevelse sammen (ikke at alle er så deilig eller flinke da). Jeg føler ikke at jeg trenger den tilliten. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Uatskillelig said:

Lettere for meg å dele følelser enn kropp, men folk er forskjellige.

For meg er det omvendt. Kroppen kan jeg dele med "hvem som helst" men ikke følelsene mine. Det er personlig og privat.

• Liker 10
Skrevet
12 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Fra hvor kommer lysten til å dele noe så privat med en man aldri har møtt?

Fra underlivet? Vi har jo ulike seksuelle preferanser da. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet
Just now, Uatskillelig said:

Interessant. Da er vi veldig forskjellige. Kroppen deler jeg aldri med noen, men jeg er åpen om følelsene mine. 

Jeg har hatt sex med over 200 menn/gutter men jeg har bare delt følelsene mine med 5-6 kanskje. Vi er nok veldig forskjellig. Det er liksom som om at det er lettere å dele kroppen min med noen enn tankene og følelsene mine.

• Liker 8
Skrevet

Jeg tenner på hele settingen, sex med en jeg ikke har hatt sex med før. Har hatt en del ons, skjønt mange fortsetter jeg å ha kontakt med etterpå (uten at det nødvendigvis var intensjonen).

En av mine eldste venner var min første ONS 😄, kjent hverandre i snart 30 år. Han jeg har datet i snart to år startet som en ons, og flere av mine tidligere forhold også. Jeg har sex når jeg føler for det, enkelt og greit.

Det er personlig og intimt, men for meg er det andre ting som er mer privat. Det ble til og med et barn ut av det en gang, faren er nå en av mine nærmeste venner.

Dette er jo bare meg, jeg legger meg ikke bort i hva andre gjør. Er ikke ONS noe for deg så lar du være.

Anonymkode: 738de...81b

• Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.8.2020 den 2.15):

Jeg har hatt sex med over 200 menn/gutter men jeg har bare delt følelsene mine med 5-6 kanskje. Vi er nok veldig forskjellig. Det er liksom som om at det er lettere å dele kroppen min med noen enn tankene og følelsene mine.

Hvordan føles det å ha ligget med 200 stk? Husker du alle du har hatt sex med i det hele tatt?

Endret av Tvillingsjel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...