Gå til innhold

Fyller 20 år, er det barnslig å ha prinsesse tema?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha tema som prinsesse. 
jeg skal kle meg som ariel. Ikke dirkete kostyme, men klær lik ariel!

klær jeg har vurdert er den grønne skjørt med svart topp og krone. 

Eller den blå kjolen med krone. 

det jeg lurer på er om det ikke vil bli barnslig?

skal ha hav som tema når det gjelder kake og slikt. Da jeg er ariel. Så blir ikke noe prinsesser i dekorasjoner , dekorasjon vil bare omhandle shell, hav og slikt

dermed skal gjestene kle seg som prisene tema. Ha på farger som gul, rosa, blå.  (viktigste er vel meg)! 

63F33094-1BB1-4404-90E6-21CD1A535B74.jpeg

DF00F721-E2D8-4B84-951D-57C2CE67068E.jpeg

Anonymkode: 9d673...19c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, ja. 
Merkelig fra en 20 åring 

Anonymkode: 7a37c...5cc

• Liker 29
Skrevet

Synes det høres koselig ut, jeg. Kjør på om det er det du vil. Din bursdag, du bestemmer. 👑❤️ 

• Liker 28
Skrevet

Lol!

Anonymkode: 77ce7...96c

• Liker 7
Skrevet

Jeg liker temafester, og hadde ikke reagert negativt på dette.

Anonymkode: 53f56...601

• Liker 11
Skrevet

Liker også temafester, men noe så spesifikt og barneknyttet som prinsesser hadde jeg stusset på fra en 20åring. Da ville jeg heller hatt et mer generelt disneytema som åpner for mer kreativitet. 

Anonymkode: 91750...e3b

• Liker 26
Skrevet

Ja

Anonymkode: 404fc...c8f

• Liker 5
Skrevet

Din bursdag du bestemmer! Ingen tar skade av at du har prinsessebursdag! Selv om du fyller 20. Kjør på! 👏💖

• Liker 8
Skrevet

Såå gøy😍you be you!

Anonymkode: 54e9c...06d

• Liker 7
Skrevet

Hvis du gjør det på e sexy måte så er det ikke barnslig. 

Skrevet

Er du seriøs? 😂 Jeg er 24, og det kunne aldri ha falt meg inn som 20-åring.

Anonymkode: fac5c...7d1

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs? 😂 Jeg er 24, og det kunne aldri ha falt meg inn som 20-åring.

Anonymkode: fac5c...7d1

Altså jeg liker ikke prinsesser, men tenkte som tema.

kake osv vil være av hav, kun antrekk som er prinsessete

Skrevet

Synes det så kjempefint ut. Bare kjør på med prinsesser😇❤️Ariel er kjempevakker. Rødt hår også. Med rød parykk blir det supert. Er viktig å la det indre barnet komme frem uansett alder

• Liker 6
Skrevet

Ååå det er jo SÅ artig! Men kanskje noe mer "åpent" som f.eks disney tema?

Jeg hadde lett blitt med (24 år gammel), jeg hadde vært rapunzel 🙌😂

Anonymkode: 77391...c33

• Liker 7
Skrevet

Ja det er barnslig, men hva så om det er barnslig, om du vil ha prinsesse tema så ha prinsesse tema.

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååå det er jo SÅ artig! Men kanskje noe mer "åpent" som f.eks disney tema?

Jeg hadde lett blitt med (24 år gammel), jeg hadde vært rapunzel 🙌😂

Anonymkode: 77391...c33

God ideet!

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke å se for meg situasjonen engang, haha. At noen av vennene mine hadde invitert på noe sånt.

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, visp skrev:

Jeg klarer ikke å se for meg situasjonen engang, haha. At noen av vennene mine hadde invitert på noe sånt.

Det er nok fordi du og vennegjengen din er helt vanlige mennesker som ikke skiller seg ut fra andre. Det er helt greit, men personlig liker jeg mennesker som har litt rare sider ved seg selv og viser de stolt frem. Har en bekjent som har hatt Harry Potter-tema på bryllup og egne Harry Potter-fester, og det har da vært storslagne fester som har vært veldig gøye. Ikke noe rart eller teit med å kjenne barnet i seg selv om man er voksen. Jeg ser et større problem med de som er livredde for det samt å drite seg ut og se dum ut for andre. 

Anonymkode: da4ab...d90

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok fordi du og vennegjengen din er helt vanlige mennesker som ikke skiller seg ut fra andre. Det er helt greit, men personlig liker jeg mennesker som har litt rare sider ved seg selv og viser de stolt frem. Har en bekjent som har hatt Harry Potter-tema på bryllup og egne Harry Potter-fester, og det har da vært storslagne fester som har vært veldig gøye. Ikke noe rart eller teit med å kjenne barnet i seg selv om man er voksen. Jeg ser et større problem med de som er livredde for det samt å drite seg ut og se dum ut for andre. 

Anonymkode: da4ab...d90

Jeg er enige i at det kan være ganske morsomt med folk som skiller seg ut, det spørs helt hva det er. Men akkurat prinsessetema? For det første syns jeg det skriker litt annerledeshet av det slaget man kanskje ikke syns er kult. Og hun tvinger jo vennegjengen til å gå til tullete innkjøp av syntetisk faenskap som mest sannsynlig bare blir liggende der etter denne kvelden.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...