Gå til innhold

Tanker om SIAN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er greit hvordan SIAN oppfører seg og hvordan politiet eller myndighetene ikke stopper dem, men heller arresterer demonstranter? 

paragraf 185: med bot eller fengsel dømmes den som offentlig setter fram en hatefull ytring mot noen basert på deres hudfarge, religion, etnisitet, seksuelle legning og funksjonshemning.

hvorfor følger ikke da Norge sine egne regler? Hørt at noen ville ha en fredelig støttesamling for muslimer, men de fikk avslag fra myndighetene. Hvorfor får da SIAN lov til å fortsette med de kvalmende greiene deres? Det at politet kommer med skuddsikre vester, skjold, skuddsikre biler er kvalmende. Er det sånn at de tror det kommer til å skje noe altfor ekstremt? De beskytter faen meg jævla SIAN. 

hvorfor bryr SIAN seg så mye om hva muslimene tror på og hva deres religion sier? Er jo ikke akkurat SIAN som skal følge denne religionen. I Norge har vi religionsfrihet og det må SIAN bare forstå. Få SIAN ut av våre gater.

Anonymkode: 7de65...858

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Med bot eller fengsel dømmes den som offentlig setter fram en hatefull ytring mot noen basert på deres hudfarge, religion, etnisitet, seksuelle legning og funksjonshemning."

Kritikk av Islam som religion og ideologi faller ikke under dette punktet.

Jeg tror ikke at SIAN bryr seg om hva noen tror på, for meg så virker det som om de prøver å stoppe innflytelsen som Islam har på det norske samfunnet og Europa generelt. Bare se hvordan det står til i Sverige, England, Frankrike Tyskland.

Det er jo ikke en hemmelighet at mange islamister ønsker å leve etter egne lover og regler, de respekterer jo ikke akkurat likestilling, menneskerettigheter, ytringsfrihet og det norske samfunnet. De vil leve i parallellsamfunn med sine egne, få rentefrie lån og spesialtilpasset mat.

De ser heller ikke mørkt på sende ungene på koranskole i hjemlandet som de i første omgang flyktet fra, eller dra tilbake på ferie. Ungene skal helst gifte seg med noen fra hjemlandet eller fra egen kultur siden nordmenn ikke er bra nok, hadde det vært omvendt så hadde det vært rasistisk... men rasisme går vel bare en vei.   

Anonymkode: 2f9ad...ed2

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Med bot eller fengsel dømmes den som offentlig setter fram en hatefull ytring mot noen basert på deres hudfarge, religion, etnisitet, seksuelle legning og funksjonshemning."

Jeg tror ikke at SIAN bryr seg om hva noen tror på, for meg så virker det som om de prøver å stoppe innflytelsen som Islam har på det norske samfunnet og Europa generelt. Bare se hvordan det står til i Sverige, England, Frankrike Tyskland.

Det er jo ikke en hemmelighet at mange islamister ønsker å leve etter egne lover og regler, de respekterer jo ikke akkurat likestilling, menneskerettigheter, ytringsfrihet og det norske samfunnet. De vil leve i parallellsamfunn med sine egne, få rentefrie lån og spesialtilpasset mat.

De ser heller ikke mørkt på sende ungene på koranskole i hjemlandet som de i første omgang flyktet fra, eller dra tilbake på ferie. Ungene skal helst gifte seg med noen fra hjemlandet eller fra egen kultur siden nordmenn ikke er bra nok, hadde det vært omvendt så hadde det vært rasistisk... men rasisme går vel bare en vei.   

Finnes ikke så mange muslimer i Norge, kjære deg. Kun 4%. Og ikke alle innvandrere er muslimer heller. Hva mener du med spesialtilpasset mat? Snakker du om Halal da eller? Jødene har jo kosher mat, men de får lov til å følge sine regler, samme med kristne, hinduister, buddhister osv. Hvorfor kan ikke muslimene ha like rettigheter som dem? Du vet at ikke alle muslimer er like sant? Finnes alltid gode og dårlige mennesker i alle religioner. Om du er religiøs bør du skjønne hva slike regler er. Nonner f.eks. får lov til å dekke til seg, men om muslimske kvinner gjør det blir det sett på som kvinneundertrykkelse selv om kvinnen har selv valgt å bruke hijab, niqab eller hva det måtte være. Muslimene respekterer andres religion og tro, det burde vi også gjøre. Muslimer har så jævla mye respekt for andre og sine foreldre, noe vi nordmenn sliter så jævlig med. Islam er for likestilling. Det at du kommer med slike argumenter er helt forjævlig. Forskjell på religion og kultur. Det med at de skal gifte seg med noen fra eget land og kultur er vel en del av kulturen til et land. Kjenner dritmange muslimske kvinner som har giftet seg med etnisk norske menn. Ser ikke hva du vil frem til her. Gleder meg så jævlig til den eldre generasjonen dør. De mest rasistiske og hatefulle menneskene jeg vet om. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du har skrevet her er helt feil :) er muslim selv og uenig i alt du har skrevet. Ønsker deg alt godt og ha en fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...