Gå til innhold

Dere kontorplageånder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som må innom å småsnakke hele tiden, distrahere sidemannen, mase om ting du klarer å løse selv om du bruker litt tid før du forstyrrer OSv, har koronatiden fått dere til å tenke dere litt om og at dere bør endre dere på kontoret, nå som dere ser hvor populært det er å ville slippe å jobbe på kontor?

Anonymkode: 179e4...2d4

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe lurer på det samme. Men opplever at de som maser og spør før de har prøvd selv fremdeles gjør det, bare at de gjør det over Teams eller Skype og telefon istedet. 

Anonymkode: ad763...75c

• Liker 5
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe lurer på det samme. Men opplever at de som maser og spør før de har prøvd selv fremdeles gjør det, bare at de gjør det over Teams eller Skype og telefon istedet. 

masekråkene slipper man aldri unna uansett☺️nytt begrep: digital masing😁

Anonymkode: 7b556...f73

• Liker 5
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

:skratte:Aldri fred å få

Skrevet

Jeg jobber ikke på kontor, men er student. Savner digital undervisning!! Lei av masekråker som kaster bort tiden min.

Anonymkode: f5fc6...1eb

• Liker 2
Skrevet

Jeg savner de som kommer og småsnakker, jeg.. 

Liker arbeidsro, men det er litt for stille på hjemmekontoret.

• Liker 3
Skrevet

De som slår av en hverdagslig samtale er hyggelig, blir stadig færre av de i det moderne samfunnet.

Pratmakerne som maser og bedriver fjas og tomprat derimot, det gidder jeg ikke..

Anonymkode: 834ad...ae5

Skrevet
På 30.8.2020 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Dere som må innom å småsnakke hele tiden, distrahere sidemannen, mase om ting du klarer å løse selv om du bruker litt tid før du forstyrrer OSv, har koronatiden fått dere til å tenke dere litt om og at dere bør endre dere på kontoret, nå som dere ser hvor populært det er å ville slippe å jobbe på kontor?

Preach! 🙌

• Opprett ny...