AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Når jeg tenker meg om er det lenge siden sist gitt, faktisk 15 - 20 år siden vil jeg tro. Da tenker jeg på dem som prater om å hate homofile ikke dem som er skeptisk til å bli lakt ann på. Ja får med meg at dem finnes i usa og i midtøsten. Her er dem radikale i hver sin tro og ergo oppvokst til å tro på al slags synd. Samtidig ser jeg også at de største homofobene i politikken ofte ender opp med å være skaphomo, merkelige greier. Er ikke homo selv, men bare tenkte over det. Lite sånn forbanna homo snakk ute å går. Anonymkode: 791b6...260
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når jeg tenker meg om er det lenge siden sist gitt, faktisk 15 - 20 år siden vil jeg tro. Da tenker jeg på dem som prater om å hate homofile ikke dem som er skeptisk til å bli lakt ann på. Ja får med meg at dem finnes i usa og i midtøsten. Her er dem radikale i hver sin tro og ergo oppvokst til å tro på al slags synd. Samtidig ser jeg også at de største homofobene i politikken ofte ender opp med å være skaphomo, merkelige greier. Er ikke homo selv, men bare tenkte over det. Lite sånn forbanna homo snakk ute å går. Anonymkode: 791b6...260 Dinosaurene døde også ut ... Anonymkode: c3f01...30c 6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Lever i beste velgående i bibelbeltet og søndagskirkene i grendenorge. De har bare tapt terreng i skolegården. Anonymkode: 2a672...169 4
Gjest Maxwell Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Fomofobi eksisterer dessverre som bare det enda. Det er bare mere skjult nå enn før. Det er ganske mye på nett i diskusjonsforum der folk kan være anonyme, blant annet her på kg. Har nettopp opprettet bruker, men har lest litt her inne.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 2 minutter siden, Paranøtt skrev: Fomofobi eksisterer dessverre som bare det enda. Det er bare mere skjult nå enn før. Det er ganske mye på nett i diskusjonsforum der folk kan være anonyme, blant annet her på kg. Har nettopp opprettet bruker, men har lest litt her inne. Indiana Jones og jakten på de skjulte homofobenes hemmelighet. Anonymkode: b5b0a...eb9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 Jeg er rett her😊 Anonymkode: 02954...233
Gjest Maxwell Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Indiana Jones og jakten på de skjulte homofobenes hemmelighet. Anonymkode: b5b0a...eb9 Nei 😛 har bare lagt merke til det. Tror det er viktig å ikke bry seg noe om det.
SlemUlv Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 De er her de. Rundt om i hele verden, dessverre. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #9 Skrevet 30. august 2020 Det kryr av dem. En av den kjørte fingrene opp under kjolen min så sent som forrige helg for han hadde bestemt seg for at hvis han bare fikk vist frem skillsa sine, så ville jeg innse at jeg tar feil om egen seksualitet. Anonymkode: f07b0...25d 7
Gjest Alterego666 Skrevet 30. august 2020 #10 Skrevet 30. august 2020 De er overalt, også på KG. Heldigvis er de færre og færre, men de vil alltid være et fenomen. Ny-nazister har jo tildels gått lei av å angripe muslimer, og fokuserer nå på homofile og deres påståtte destruktive effekt på samfunnet.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #11 Skrevet 30. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Lever i beste velgående i bibelbeltet og søndagskirkene i grendenorge. De har bare tapt terreng i skolegården. Anonymkode: 2a672...169 Det gjør de aldeles ikke. Har vokst opp på bedehuset på Sørlandet, det var ingen av de der. Men når man går i pride-paraden har de krøpet ut av sine hull, i likhet med homsene og lesbene man heller ikke ser til hverdags, og deltar med samme iver. Anonymkode: fdcb6...c38
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #12 Skrevet 30. august 2020 Det er nok færre av dem nå. De som er igjen er mobbet til taushet. Men, det er tilsynelatende ingen rasister heller. Det finnes heller ingen plass for de som moderate. Enten er du veldig positiv til homoseksualitet eller så er du homofob og frepper. Finnes ingen alternativ. Tror det er fordi det er de venstreradikale som dominerer disse debattene, da har vi bare to kategorier: innafor eller uttafor. Ferdig snakka. Anonymkode: f8adb...d7c 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #13 Skrevet 30. august 2020 Where have all the flowers gone Anonymkode: ce8ac...1d1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #14 Skrevet 30. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Where have all the flowers gone Anonymkode: ce8ac...1d1 Ja, vi behøver mangfoldet, tenkte du på? Anonymkode: fdcb6...c38
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #15 Skrevet 30. august 2020 De er som herpes. Dukker opp i perioder. Anonymkode: b77ae...285 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #16 Skrevet 30. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi behøver mangfoldet, tenkte du på? Anonymkode: fdcb6...c38 Make homofobene great again! Anonymkode: 5c0c0...e38
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #17 Skrevet 30. august 2020 Finnes masse homofober, men hvis definisjonen din er så snever at den kun inneholder folk som rett ut sier at de hater homofile, så slipper de fleste med en viss intelligens unna. Også har en del folk som tidligere brukte mye energi på å være mot homofiles rettigheter måttet slutte med det, fordi de også hater innvandrer og "Innvandrere hater homofile!" er et av argumentene deres mot innvandring. Nesten komisk i grunn, har selv et kroneksempel av en onkel som aldri har sagt et positivt ord om hverken LGBT bevegelsen eller feminisme, men voldsomt så opptatt av det han er nå som han vil kritisere islam. Men gerenelt, vi har det godt vi som er skeive i Norge! Men det er allikevel ikke så lenge mellom hver gang jeg hører om eller opplever selv ubehagelige ting, alt fra veldig ekle kommentarer til folk som opplever vold, til homoterapi. Så helt død er homofobien ikke! Anonymkode: 511fa...1c4 1
Kjersti.kjersti Skrevet 30. august 2020 #18 Skrevet 30. august 2020 Lukashenka med Vladimir Putin kan forklare best 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #19 Skrevet 30. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok færre av dem nå. De som er igjen er mobbet til taushet. Men, det er tilsynelatende ingen rasister heller. Det finnes heller ingen plass for de som moderate. Enten er du veldig positiv til homoseksualitet eller så er du homofob og frepper. Finnes ingen alternativ. Tror det er fordi det er de venstreradikale som dominerer disse debattene, da har vi bare to kategorier: innafor eller uttafor. Ferdig snakka. Anonymkode: f8adb...d7c Du trenger ikke å være veldig positiv til homofili for å ikke være homofob. Hva du gjemmer inni deg kan ingen si noe på. Der får du tro, si og mene det du vil. Bare hold det for deg selv og respekter andres legning, så er du good. Anonymkode: 2dde5...347 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #20 Skrevet 30. august 2020 De "kritiserer" islam og innvandring istedet og beskytter homofile bare fordi en del muslimer fremdeles har fordommer mot homofili. Det er som nordiske motstandsbevegelsen som skal beskytte norske kvinner mot utlendinger, men kvinnesynet til slike grupper er også ræva. Anonymkode: c7187...ccf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå