AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Jeg er veldig stressa nå. Begynner i ny jobb mandag. En faglig krevende jobb. Må osgå bli kjent med og samarbeide/jobbe med mange kollegaer. Problemet mitt er at jeg alltid gir så feil 1 inntrykk av meg selv. Og feilvurderer de andre ofte også. Ingen krise hvis man kan endre på det over tid -men kjipt hvis noen bare får et feil førsteinntrykk og deretter ikke liker deg.. Så hva skal jeg gjøre? Typisk meg; Nervøs og stressa. Bestemmer meg på forhånd for å ta det rolig -ikke være så synlig i starten. Men hva skjer? Jo mitt falske meg med tilsynelatende veldig gode selvtillitten trer frem -jeg blir utadvendt, skal gi inntrykk av å være superinteresert, flink og åpen (altså komplett overtenning). Det jeg ønsker er en rolig og laidback holdning og heller gradvis "blomstre opp" i miljøet. Men hvordan klare å gi et saklig og rolig førsteinntrykk? Hvordan unngå overtenning og ende med å ta hele rommet?? Anonymkode: c5f64...69f 1
Gjest Porstarmax Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Kjenner til denne følelsen. Tips: Kle deg anstendig og pent, vær høfflig ,men vær deg selv.Vis at du er villig til å lytte.👍lykke til
Gjest Porstarmax Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, Porstarmax skrev: Kjenner til denne følelsen. Tips: Kle deg anstendig og pent, vær høfflig ,men vær deg selv.Vis at du er villig til å lytte.👍lykke til Ta ikke hele romet første dagen , ligg avt, men vær blid og lydhør. Så går dette veldig fint👍🌺
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Før du går inn døra, ta ti rolige og lange inn og utpust. Få kroppen din rolig, så følger hodet etter. Hver gang du kjenner at du er i ferd med å få overtenning, fokuser på å puste rolig. Anonymkode: 8d7c6...641 1
Hengebuksvinet Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 Jeg var i denne situasjonen i fjor. Og heldigvis var vi to nye, der den ene tok mye plass fra dag 1. (Jeg hadde bestemt meg for å ligge lavt). Det var plass til oss begge, og hun fikk nok mest kontakt med flere i starten. Men nå er det omvendt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 Du er ikke alene ! starter nå til mandag og jeg gruer meg så veldig, de fleste er mye eldre en meg og jeg er ikke så flink til å små prate med folk som er dobbel av aldreren min , vet ikke helt hva jeg skal prate om, men vil så gjerne at de skal like meg Anonymkode: 89085...3f6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 Smil til alle men ikke vær som en klegg på dem nødvendigvis. Anonymkode: 217ef...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå