Gå til innhold

Dere som har blått soverom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge har dere? Fornøyd? 

Anonymkode: e8a0f...a83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har deco blue og er strååålende fornøyd! hadde den på mitt forrige soverom også, og valgte å male den på nytt når jeg flytta 🙂 så behagelig!

Skrevet

Har også deco blue. Liker den godt. I stua har jeg industrial blue og liker kanskje den enda bedre 😊

Skrevet

Hmm, jeg kunne tenke meg en farge som er litt dypere og mer blå enn deco blue. Forslag? Takk for svar begge to :) 

Anonymkode: e8a0f...a83

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker90 skrev:

Har også deco blue. Liker den godt. I stua har jeg industrial blue og liker kanskje den enda bedre 😊

Har også malt industrial blue, men i kjellerstua! høres ut som vi har lik smak når det kommer til farger 😅

Skrevet

Vi har Oslo, et hint av grønt ❤️

Anonymkode: 49299...bd8

Skrevet

Jeg har ett soverom med industrial blue, og ett med sophisticsted blue.  Sistnevnte er voksenrommet. Kjempefornøyd, dyp og mørk blåfarge. 

Veldig fornøyd med begge fargene ! 

Anonymkode: e0ff8...78e

Skrevet

Har Oslo, malt vegger, lister, karmer og tak. Veldig fornøyd ☺️

Anonymkode: 75b96...e5c

Skrevet

Har deco blue i stua, elsker den fargen! 

Skrevet

Har også fargen Oslo. Veldig fornøyd :) 

Anonymkode: ddcf5...729

Skrevet

Har linblå på soverommet, og er veldig fornøyd med den. Den er ikke veldig dyp, men oppleves mørkere her enn hva den virker på bildene på et Google-søk.

Anonymkode: e729b...1dc

Skrevet

Jeg har nordisk hav. Mørk og fin! Veldig fornøyd. 

Anonymkode: c2593...2bb

Skrevet

Jeg har serene blue, den er mye mer blå enn hva det ser ut som på bildene fra jotun om du googler den. 

Anonymkode: a3f5c...a4b

Skrevet

Soverommet mitt er lyseblått, fargekode vet jeg ikke.

Anonymkode: 1faa9...4a3

• Liker 1
Skrevet

Sophisticated blue. Rommet er østvendt og sola går ikke ned på sommeren, så ville ha det mørkt.

Anonymkode: 6af9a...986

Skrevet

Har "Kveldshimmel" fra Jotun på soverommet. "Skyggeblå" i gangen, den er hakket gråere. "Deco blue" i stua.

Anonymkode: 29382...417

Skrevet

Har kalkmaling.

LADY Minerals 5044 Blåis

Skrevet

Vi har industrial blue på det ene soverommet, nordisk hav på et annet, deco blue på kjøkkenet og kveldshimmel i stuen. Er nok kveldshimmel og industrial blue vi liker best :) 

Anonymkode: b9e70...fbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...