AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Gjennomgikk nylig min første maniske episode. Var grensepsykotisk, hadde mye vrangforestillinger, og oppførte meg helt sinnsykt mot de nærmest meg. Kan dere fortelle om deres symptomer under mani? Anonymkode: 1da08...8a9
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Hva mener du med grensepsykotisk? Vrangforestillinger er jo psykose. Jeg har opplevd mani med psykosesymptomer. Tidlige symptomer kan være vansker med konsentrasjonen, mer energi, mer snakkesalig, oversosial og mer seksuelt aktiv... Etterhvert har tankene gått over i at jeg har en spesiell makt eller egenskap. Tanker som raser eller går raskere gjennom hodet, og det er som om resten av verden går i sakte film. Tanker som hopper fra en idé til en annen. Paranoia og/eller hallusinasjoner. Føler meg svevende, overoptimistisk og selvsikker. Atferden min er at jeg snakker høyere og raskere, setter igang flere prosjekter, bruker mer penger, sier ting jeg angrer på og er mer aktiv på sosiale medier f.eks... Anonymkode: 9c7b3...2d7 1
Marye Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 På 29.8.2020 den 22.37, AnonymBruker skrev: Gjennomgikk nylig min første maniske episode. Var grensepsykotisk, hadde mye vrangforestillinger, og oppførte meg helt sinnsykt mot de nærmest meg. Kan dere fortelle om deres symptomer under mani? Anonymkode: 1da08...8a9 Jeg greide verken spise eller sove så jeg ble så utslitt at jeg var nærmest sengeliggende i to mnd... men tankene sluttet aldri å rase rundt i hodet. Var besatt av en tyrker som bare ønsket pengene mine så ga han sikkert 30.000kr og iPhone og sykt mye klær.alt for å få sex av han. Til slutt var jeg så psykotisk at hele virkeligheten raknet og jeg var full av vrangforestillinger og hallusinasjoner og ble innlagt da jeg trodde bestevenninna Mi skulle robbe meg for alt og drepe meg. Trodde Alt var del av et spill ledet av tyrkeren på sykehuset kledde jeg av meg klærne og knuste en dør og ble beltelagt gjentatte ganger I ettertid fant jeg ut at jeg hadde mistet 1 mnd av hukommelsen der alt var svart og jeg har slit med kaos i hodet og utmattelse i hjernen helt siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå