AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Hei. Dere som slet MYE i første svangerskap, hvordan gikk det når dere ventet nr to? Jeg avventer familieforøkelsen grunnet bekymringer rundt dette. Jeg ble deprimert i forrige svangerskap. Hadde fryktelig mye plager og helseproblemer. Skjønner ikke hvordan jeg skal takle det denne gangen når jeg har et barn å ta meg av samtidig. Og ja, samboeren min stiller opp men jeg kan ikke melde meg av mammarollen i flere måneder heller😅 Noen som har tips eller gode råd? I tillegg har jeg skole ca 50% studiebelastning, jobber ca 50%(ofte mer) i butikk.. Anonymkode: 2495f...87b
Prelunia Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Første svangerskap var jeg mye kvalm og kastet opp. Gikk ned i vekt de første måneden, og kastet opp til jeg var langt over halvveis. Andre svangerskapet kastet jeg kun opp en gang, og var svært lite kvalm.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Var litt kvalm i starten av 1. svangerskap. Ellers stort sett i fin form. Er nå snart halvveis i 2. og har vært mye mer uggen og kvalm enn sist. Anonymkode: 1514e...0a8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Jeg var like dårlig i begge. Forskjellen var derfor stor for pappaen. I første svangerskap måtte han gjøre absolutt alt husarbeid. I andre måtte han gjøre alt husarbeid og alt som omhandlet barn nr 1, fra henting og levering, underholdning, stell, hele helgene omtrent alene i månedsvis, alt. Anonymkode: cb77b...981
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg kan ikke melde meg av mammarollen i flere måneder heller😅 I utgangspunktet nei, men er du syk nok så gjør man i praksis det😆 Anonymkode: cb77b...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå