AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Lenge siden jeg så serien nå, men spekullerer enda på hvem det kan være og finner ikke noe noen steder som klarer å fortelle hvem dette er. Er noen navn som kommer opp ofte, men disse stemmer ikke over ens med karakterene i serien eller historien. Jeg tipper en knapp på at minst en av disse er på topp i pyramiden på et mlm firma. "god på salg" ble sagt noen ganger og etiske retningslinjer er ikke noe disse firmaene nødvendigvis skårer høyt på. Hadde ikke blitt forundret hvis en av disse er på toppen i zinzino eller ved dens forløper Thinkzeven. Anonymkode: 43510...4e6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Serien er jo ikke biografisk, det må du da ha fått med deg. Det er ikke slik at hver av hovedpersonene i Exit er basert på én bestemt person. Serien er basert på flere historier historier fra et utvalg personer: ting de har fortalt som er selvopplevd og ting som de vet at andre har opplevd. Deretter er det satt sammen slik at det kunne lages en serie om det. Anonymkode: b11bc...ae4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Det er lenge siden det ble lekket hvem som har fortalt historier, hvis du ikke har fått det med deg kjenner du nok ikke til noen av dem. For øvrig kan jeg fortelle mye drøyer historier om folk i finanseliten enn det som kommer frem i exit, og jeg er ikke en gang en del av miljøet. Det finnes faktisk folk som er oppriktig sjokkert og forteller videre til sine venner, men ingen kommer til å stå frem med det. Anonymkode: bce91...e81
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Serien er jo ikke biografisk, det må du da ha fått med deg. Det er ikke slik at hver av hovedpersonene i Exit er basert på én bestemt person. Serien er basert på flere historier historier fra et utvalg personer: ting de har fortalt som er selvopplevd og ting som de vet at andre har opplevd. Deretter er det satt sammen slik at det kunne lages en serie om det. Anonymkode: b11bc...ae4 Slik jeg oppfattet det, var det også slik at det faktisk omhandlet ganske få personer dette her. Anonymkode: 43510...4e6
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er lenge siden det ble lekket hvem som har fortalt historier, hvis du ikke har fått det med deg kjenner du nok ikke til noen av dem. For øvrig kan jeg fortelle mye drøyer historier om folk i finanseliten enn det som kommer frem i exit, og jeg er ikke en gang en del av miljøet. Det finnes faktisk folk som er oppriktig sjokkert og forteller videre til sine venner, men ingen kommer til å stå frem med det. Anonymkode: bce91...e81 Og hvem er så dette, siden du vet det? Har ikke sett en eneste lekkasje selv ved google søk. Anonymkode: 43510...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Northug?? Anonymkode: 60b9d...ca0 Når ble Northug en del av finanseliten? Anonymkode: 05052...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er lenge siden det ble lekket hvem som har fortalt historier, hvis du ikke har fått det med deg kjenner du nok ikke til noen av dem. For øvrig kan jeg fortelle mye drøyer historier om folk i finanseliten enn det som kommer frem i exit, og jeg er ikke en gang en del av miljøet. Det finnes faktisk folk som er oppriktig sjokkert og forteller videre til sine venner, men ingen kommer til å stå frem med det. Anonymkode: bce91...e81 Hvilke/hva slags historier har du hørt? Hvis det ikke er avsporende å spørre. Er bare nysgjerrig. Anonymkode: bbd67...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå