Gå til innhold

Hvordan vasker du ansiktet i vasken? Plaske du vann i ansiktet eller dypper det i vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plasker ansiktet, men lurer på om jeg skulle prøve å dyppe det i vann. Har det noe å si? Føler at huden blir renere av at jeg får bok vann i ansiktet før rensen. Mulig jeg overtenker.

Anonymkode: 36187...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar bare vann på hendene og tar i ansiktet etterpå. Er det virkelig noen som dypper ansiktet ned i vannet? 

Anonymkode: 3a777...8c7

• Liker 1
Skrevet

Bruker vaskeklut🙂

Anonymkode: 237b0...a0e

• Liker 4
Skrevet

Ville ikke dukket ansiktet mitt ned i vannet. Jeg fyller hånden min med vann og splæsher/tømmer i ansiktet. Gjentas flere ganger. Av og til tar jeg vann på bomullspad for å rense litt ekstra noen steder. Og evt tørker med bomullspads. 

Anonymkode: f3c3b...7ac

• Liker 2
Skrevet

Bruker vaskeklut. 

Anonymkode: 343d7...0f6

• Liker 1
Skrevet

Plasker vann. I mengder. 

Er ganske sikker på at jeg prøvde å dyppe ansiktet i vann da jeg var ung, men det tilførte ikke noe. 

Om morgenen dusjer jeg jo. Om kvelden dobbeltrenser jeg med olje pluss gelé eller skum, bruker da også spesiell klut fra Sensai eller svamp fra Maria Åkerberg. Men liker å splashe masse masse vann først. 

Anonymkode: bb2c2...482

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker vaskeklut. 

Hvilken klut?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken klut?

Bare en helt vanlig vaskeklut. Bruker sånn microfiberklut når jeg fjerner sminke. 

Anonymkode: 237b0...a0e

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken klut?

Den som ikke er rumpeklut. 

Anonymkode: 1aa36...7fc

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken klut?

En helt vanlig klut :klo: 

• Liker 2
Skrevet

Limbo-varianten slik at vannet fra kranen treffer ansiktet. Kaller det å dusje ansiktet 😄

Anonymkode: ffbce...aea

• Liker 2
Skrevet

Vasker sjelden ansiktet med vann, bruker rensekrem og fuktet bomull samt toner.  Hender jeg skyller ansiktet i dusjen. 

Skrevet

De få gangene jeg tar vann i ansiktet fra vasken er når jeg bruker ansiktsmasker. Da tar jeg vann i hendene for å fukte ansiktet før masken, så bruker jeg klut etterpå for å fukte etter masken da huden ofte føles litt stiv ut. Ellers skyller jeg ansiktet bare når jeg dusjer om morgenen, og tar bort det lille jeg har av sminke med sminkefjerner-serviett om kvelden. 

Anonymkode: d6be0...071

• 2 uker senere...
Skrevet
På 29.8.2020 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Hvilken klut?

St.Pierres Exclusive chevrolet dusjklut for de mellom 30-35. Neste år må jeg derfor starte med Mademoiselle Parkas Chloe dusjklut for de mellom 35 og 37. Sydd inn med eklusivt bomull og bare beregnet for tørr hud. Har du uren hud kan du bruke Lama Chevre Profesionelle. Bare spør på nærmeste apotek eller hudpleiesenter. 

Anonymkode: 3c633...dd2

• Liker 2
Skrevet

Tar vann på liten vaskeklut, rens i hendene og i ansiktet, og fjerner rensen med kluten. Henger kluten opp, bruker 2-3 ganger før vask. Plaske vann har jeg aldri gjort, da havner det jo bare i håret og over alt :)

Skrevet

Holder ansiktet under vannstrålen og hjelper med hånden og får skylt ansiktet slik som i dusjen. Vasker det hver kveld i dusjen når jeg dusjer, og skylder det med vann i vasken om morgenen

Anonymkode: 9d67c...a53

Skrevet

Tar vann i hendene og tar det i ansiktet, og gjentar det en del ganger. Har aldri falt meg inn å fylle opp vasken, for å dyppe ansiktet nedi. Det syntes jeg virker svært uhygenisk, jeg måtte isåfall ha vasket vasken med rengjøringsmiddel og klut først. Det vannet skal inn i porene og kroppen din, liksom.

Skrevet
På 10.9.2020 den 14.34, AnonymBruker skrev:

St.Pierres Exclusive chevrolet dusjklut for de mellom 30-35. Neste år må jeg derfor starte med Mademoiselle Parkas Chloe dusjklut for de mellom 35 og 37. Sydd inn med eklusivt bomull og bare beregnet for tørr hud. Har du uren hud kan du bruke Lama Chevre Profesionelle. Bare spør på nærmeste apotek eller hudpleiesenter. 

Anonymkode: 3c633...dd2

Jeg må innrømme at jeg googlet disse klutene. 

Anonymkode: 30fb0...f66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...