Gå til innhold

Hva gjør dere andre single voksne i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mye alene og på tross av at det ikke plager meg nå kjenner jeg at jeg ikke ønsker at det skal fortsette slik. I mellomtiden prøver jeg å holde meg opptatt og aktiv men går liksom litt tom for ideer iblant. Jeg merker det spesielt godt i helgene. Da trener jeg, er i naturen, leser mye, er med familie, gjør husarbeid, lager mat, skriver, grubler og tenker litt. Og kjeder meg. 

Hva med dere andre? Hva finner dere på? 

Anonymkode: ccd87...2d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter som regel hjemme alene. Går tur med hunden, og siden jeg bor rett ved havet og skogen, så er det mange forskjellige steder å gå som gir en god følelse. Men det hadde vært fint å kunne dele de følelsene og erfaringene med noen. 🙂 

Anonymkode: 24db1...4f8

• Liker 4
Skrevet

Er som regel alene. Trener en del og lger god mat med vin til. Det er hyggelig nok det, men ensomheten gnager meg snart i filler.  

NEI, JEG TRENGER INGEN RÅD! 

Anonymkode: e02ad...9fb

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter som regel hjemme alene. Går tur med hunden, og siden jeg bor rett ved havet og skogen, så er det mange forskjellige steder å gå som gir en god følelse. Men det hadde vært fint å kunne dele de følelsene og erfaringene med noen. 🙂 

Anonymkode: 24db1...4f8

Så koselig. Jeg skal også skaffe meg husdyr snart :)

Skrevet

Er sammen med venner og familie💛 Viktig å være sosial dersom man liker det

Skrevet
1 minutt siden, WhiteSwan skrev:

Er sammen med venner og familie💛 Viktig å være sosial dersom man liker det

Ja, enig. Det har blitt for mange alenehelger de siste årene. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enig. Det har blitt for mange alenehelger de siste årene. 

Kom deg ut der det er masse folk, da kommer du plutselig i prat med noen og hvis du da møter en du har god kjemi med så kan det jo bli et vennskap :) 

Skrevet
5 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Kom deg ut der det er masse folk, da kommer du plutselig i prat med noen og hvis du da møter en du har god kjemi med så kan det jo bli et vennskap :) 

Vanskelig i disse korona-tider. Dessuten har jeg ingen å gå med. Men takk for tips :)

• Liker 4
Skrevet

Tja, det varierer. Husarbeid, går turer, gå på kino/konsert/foredrag, setter meg gjerne på en kafe og spiser lunsj mens jeg ser på folkelivet, lager god mat med god drikke, leser, strikker, ser serier, hører musikk, spiller piano, leser litt fag, og møter venner, familie eller kolleger når det passer for både meg og dem. I går var jeg ute med kolleger, i dag er det blitt lang tur, god mat, bok og når kg mens jeg ser på Stjernekamp. I morgen blir det tur, lunsj med familie, og et jobbprosjekt. 

Anonymkode: a158b...49e

• Liker 1
Skrevet

Sitter hjemme, slapper av og ser på tv.

Anonymkode: 3e16f...6c3

• Liker 1
Skrevet

Pga korona, så blir det mye hjemmesitting, minstebarnet på deltid, noe familie besøk, men ellers lite spennende akkurat nå. Vil ha vekk korona og være sosial igjen, jeg saaaaavner det ... :(

Anonymkode: d97b0...1e9

• Liker 2
Skrevet

I dag har jeg laget meg både middag og dessert, lagt meg godt til rette i sofaen og spist en hel pose potetgull og en hel boks med is. Ikke noe jeg vil fortsette med, så jeg håper jeg får inn de gode treningsvanene igjen, som også gir meg styrken og grunn til å droppe store mengder alkohol. Ellers blir det mye gåing, jeg elsker å ta meg en lang spasertur med kaffe og sola i ansiktet. Jeg har merket meg de siste årene at jeg ikke er den introverten jeg som yngre trodde jeg var, tvert i mot blir jeg gal når jeg ikke får være sosial, og det helst seks av syv dager i uken.

Anonymkode: 2f4e5...a92

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da sitter man vel stort sett her på Kvinneguiden. :tommelopp:

Anonymkode: 0db80...a66

Ja, jeg også. Men det er et mønster jeg har lyst til å bryte. Virkeligheten og selve livet er utenfor internett og kg :)

Skrevet

Da prioriterer jeg kvalitetstid for meg selv som trening og fjellturer.

Skrevet

Vel, var ikke singel, men hadde avstandsforhold. Men levde i helgene som om jeg var singel, bortsett fra dating ;)

Jeg hadde gjerne en dag hvor jeg traff venner eller familie, og en dag hvor jeg slappet helt av og puslet hjemme. Trente, så serier, ryddet, gjorde små prosjekter. Syns tiden fløy. 

Anonymkode: 67264...bb7

Skrevet

Jeg er også mye alene. Blir spurt om dates, men velger å ikke gå, også sitter jeg å er ensom isteden 🤷‍♀️ Ville heller hengt med venner en enn random dude som vil prøve å ligge med meg liksom, det føles litt meningsløst. 

Anonymkode: da0f7...b6a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en veldig sosial arbeidsplass, og får i grunnen dekket "være sosial-dosen"  i arbeidstiden 😄 Av og til finner jeg på noe sammen med familie eller venner i løpet av helgen, men ofte er jeg alene hele tiden. Gjør noe husarbeid, baker eller lager mat som skal porsjoneres og fryses, går alltid en tur i løpet av dagen, og bare koser meg med en god bok eller film. Ønsker ingen endringer, det er sånn jeg vil ha det 😊

Anonymkode: 1c4a6...d9c

Skrevet

I helgen var vi en stor gjeng som drog på paint and sipp. Da malte vi i to timer mens vi drakk vin og etter det det drog vi på byen. Dette kostet ikke så mye og vi overholdt 1m regelen så den kan jeg anbefale.

Går en del tur.

I dag skal vi bort til noen venner og spille hagespill.

Ellers så engasjerer jeg meg i en del frivillige organisasjoner så jeg jobber litt med det i helgen.

Kjøpt piano under korona krisen og prøver å øve litt hver dag på det.

Rydder og vasker hus, vasker klær, planlegger uken, lager matplan og handleliste.

Ringer bestemor og andre som bor et stykke unna.

Anonymkode: af597...aa2

Skrevet

Kommer an på været. Kitesurfing hvis det blåser, bade hvis sola skinner, sykkeltur hvis det er overskyet tinder hvis det regner.

Anonymkode: f035d...58d

Skrevet

Jeg er også mye alene, altfor mye alene. Syns det er deilig iblant, men for mye alenetid gjør at jeg føler jeg går glipp av livet. Et godt liv for meg er kvalitetstid med mennesker jeg trives sammen med, felles opplevelser, gode samtaler osv, men jeg er i den alderen der alle venninner er veldig opptatt med mann og barn, og familieliv. 

Hvordan har dere det i ferier og på helligdager? Det syns jeg nesten er det verste. Begynner allerede nå å gru meg litt til jul og førjulstiden. Jeg elsker julen, i utgangspunktet, men syns det er så trist å ikke ha noen å dele førjulsopplevelser med, og romjulen med. Julaften er jeg sammen med familie, men jeg har en famile som ikke er så sosial, så for dem holder det å møtes julaften.. nyttårsaften hender det vi er sammen, men ikke alltid. Det hender en av mine venninner har tid til en kafétur i førjulstiden eller romjulen, men de fleste er veldig opptatt med jobb og familieliv. Syns det er trist at det har blitt sånn.

Anonymkode: 519d5...edd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...