Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere om noen som forelsker seg og er sammen i 2 dager, deretter reiser den ene hjem (noe som betyr rundt halve jorden), og de er 100% sikre på at dette skal vare??

Jeg vet mitt svar på det , men er bare litt nysgjerrig på hva dere synes? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke at det vil vare så lenge. Men mirakler finnes jo.

Skrevet
:sjenert:

Uffda, har jeg tråkket på noen tær? De jeg tenker på er nok ikke inne på KG så du må ikke føle deg truffet :troest:

Skrevet

Tviler på at det vil vare- kanskje en stund, men ikke i lengden. Dog, jeg kjenner et par som var i en lignende situasjon, og de holder sammen ennå.

Skrevet

Det var jo koselig å høre :)

Fint å vite at det finnes eventyr i virkeligheten også :kul:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er kanskje litt naiv (?), men er det noe jeg har tro på så er det kjærligheten.

Skrevet

Jeg la "halve landet" mellom meg og min samboer et par dager etter at vi ble sammen, men det var jo bare for en kortere periode da. (Som man skjønner utfra at han nå er min samboer, så er det slett ikke så langt mellom oss lengre...)

Dersom man er sammen i to dager og den ene drar til andre delen av verdn, og man forvente å være et par, uten å oppholde seg i samme verdensdel, aldri mer igjen, så virker det litt søkt. Men, for en kortere periode, så kan det jo gå.

Gjest GreenSky
Skrevet

Det holdt i et halvt år for min del. Langdistanseforhold Oslo - Sidney blir litt vanskelig. :ler:

Skrevet

Ulike erfaringer ser jeg ;) , ja sånn er det jo i livet. Jeg får nok bare følge med og se hva som skjer :sjenert:

Skrevet

Ei som gikk i klassen min møtte sin nåværende samboer noen dager før hun skulle flytte til Sør-Amerika for et år. Det gikk bare bra, men det må være litt merkelig å feire ettårsdag og ha sett hverandre to uker av det året ;)

Gjest Milah
Skrevet

Vil tro at sjangsene for at det holder er små, og ikke noe jeg ville ha satt pengene mine på. Men man skal aldri si aldri!

Kommer selvfølgelig ann på hvor lenge den ene skal være borte også...

Gjest GreenSky
Skrevet
Ulike erfaringer ser jeg  ;)  , ja sånn er det jo i livet.  Jeg får nok bare følge med og se hva som skjer  :sjenert:

Fortell, da. Har du møtt en kjekk fyr? :)

Skrevet

Nei, rent umiddelbart tror jeg ikke det holder, siden det er snakk om at man BOR på hver sin side av jorden, ikke for en kortvarig stund. Dessuten tror jeg uansett at man ikke kjenner hveandre godt nok, og har merket for lite til kulturforskjeller.

Men rent statistisk vil jo noen av slike forhold vare, jeg har selv sett et eksempel med to backpackere fra hvert sitt land som møttes i noen dager på Fiji, reiste hver sin vei litt småforelsket og i dag er gift.

Gjest Darcy
Skrevet

Om det holder, er det basert på flaks og tilfeldigheter, slik jeg ser det.

Skrevet
Fortell, da. Har du møtt en kjekk fyr? :)

Ok, har vel det, men så har han altså møtt ei annen ei som bor laaangt borte, skjønner? :cry:

Gjest GreenSky
Skrevet

Åh, huff, da! Vil tippe at det ikke kommer til å vare. Skjønt, eks-samboeren traff ei fra øst-europa, og nå er de gift. Måtte det, for at hun skulle få bli i landet.

Hvis du vil ha fyren, så vær der, men ikke for nær slik at du blir en venn.

Skrevet

Hvis du vil ha fyren, så vær der, men ikke for nær slik at du blir en venn.

Er nok litt for seint, vi har lenge vært enige om at vi har kjent hverandre i flere liv allerede :sjenert: Men, time will show. Det fine med livet er etter min mening at det er uforutsigbart :sjarmor:

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Selvfølgelig kan det vare.

Er dere forelsket så ER dere forelsket. Da kan ingenting stoppe dere.

Skrevet
Selvfølgelig kan det vare.

Er dere forelsket så ER dere forelsket. Da kan ingenting stoppe dere.

Nå er det altså ikke meg som har dette 2-dagers forholdet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...