Gjest Traktorkusken Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Har rom/stuer vi ikke har klart å fylle...460m² med utleiedel i, men likevel har vi for mange rom. Det kjennes så «ny»-innflyttet ut og ikke så hjemmekoselig. Noen tips til hva vi kan fylle ut rommene med, evt bilder?
Nerine_ Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Hva slags rom er det snakk om, bortsett fra stue? Jeg ville valgt noe møbler også, og ikke bare bilder.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 Er vel bedre og ha for mye rom, enn for lite rom. Anonymkode: 5cf24...0c0 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 Ikke fyll opp bare for å fylle opp plutselig har man altfor mye dilldall! Det samler seg fort mye opp gjennom. Men det er jo fint å gi alle rom en funksjon først. Også kan du innrede etter det. Om man har dekket alle soverom man trenger så kan man gi rommene andre roller som: gjesterom, kontor, bibliotek, tv-stue, garderobe, lekerom, stryke- og tørkerom, verksted, trimrom, spa-rom, matbod, musikkrom, osv osv. Anonymkode: c355b...455 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 Dere har 400 kvm mer enn oss, så forstår at det er mye å fylle opp. 😂 Å få inn tekstiler tror jeg vil hjelpe, spesielt tepper. Og gå for store nok bilder, jeg syns de fleste rom bør ha minst 100x70cm, med mindre det er et lite soverom. Jeg har også vegghengt lysestake i et hjørne som var tomt og mørkt. Får mye komplimenter for det. Anonymkode: cd087...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 Man MÅ vel ikke fylle og bruke alle rommene? Gjør de som er i bruk koselige og lukk døren til de andre. Anonymkode: 416d1...f04 3
Gjest TheCatLady Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 Jeg tror også det er lurt å gi rommene en funksjon eller så er det kanskje lett for å bare putte masse greier inn, og så blir det et slags lagringsrom. Det skjedde da jeg bodde med eksen og ser samme tendensen hos ei venninne som har kjøpt seg stort hus. Mulig jeg bare snakker for meg selv, men blir litt stressa av å ha masse ting eller skrot som ikke blir brukt og som bare står der
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 Det er mye koseligere med et hus som ikke er så stort, bare akkurat det man trenger. Ellers blir det ikke noe hjemmekoselig. Anonymkode: e8927...43a 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #11 Skrevet 30. august 2020 Jeg hadde heller flytta til noe mindre. Anonymkode: 42ce1...1a9 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #12 Skrevet 30. august 2020 Det kjennes faktisk befriendes ut å høre at ikke hele Norge er fra seg pga. situasjonen vi befinner oss i! Både med tanke på verdensøkonomien, korona, krig og fattigdom. Arrester meg gjerne, men snakkes det ikke om i-landsproblem som dette i lunchen hos dere heller lenger? Hjernen min spinner konstant av bekymringer pga. venner, familie og media som peprer oss. Ja takk til et par overfladiske pusterom i hverdagen! Mitt råd er å ta en titt på Pinterest, søk etter «big space interior» o.l. Så vet du nok din personlige stil, om det er i form av planter, kunst, møbler, bøker, osv. Må legge til at selv elsker jeg litt minimalistiske rom uten mye nips. Kun ting man virkelig liker og trenger 😊 Anonymkode: 28711...53a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå