Gå til innhold

Jeg er lei av folk jeg bor med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor ikke i kollektiv, men det er felles do. De andre som bor der må være mongolide eller hva som feiler de, da de tror de kan gjøre som de vil og gjør det vanskelig å bo der pga dårlig oppførsel! Det ene paret har heldigvis flyttet ut, tror jeg, de hadde fest langt ut på morgenen og lagde bråk og spetakkel i gangene! Folk tror de liksom eier hele bygningen og viser ikke respekt eller empati og skjønner ikke grenser! Nå har det seg sånn at det bor en eldre mann rett ved siden av meg og han har den jævla døra åpen hele tiden så det er umulig å få noe privatliv og umulig å bli beglodd når en går ut døra! Og han okkuperer kjøkkenet og gangen hele dagen. Jeg fikk så vidt laget mat i FRED. Har klaget, men skjer ingenting. Jeg er lei av å få grensene mine tråkket over hele tiden av idioter, vil bo helt alene, men har ikke noen kjæreste å flytte med og går på aap! Har akkurat bodd hos moren min også, som har tråkket over mine grenser så jeg måtte ringe politiet på henne, de kom med en gang. Vi snakker ikke sammen lenger og jeg hater henne intenst. Jeg misliker folk i denne lille byen jeg bor i da det er mye dårlige miljøer her, mye narko, alkiser og folk som snylter på NAV og oppfører seg dårlig overfor andre oppå det når de ikke bidrar noe som helst til samfunnet, annet enn å være en pest og kreftsvulst! Selv har jeg jobbet og bidratt og stått på, men sitter her alene uten noe nettverk og ingen penger! Får ikke hjelp og kommer meg ikke ut av denne dritten, er så sint fordi jeg må ta så mye dritt som jeg ikke har fortjent! Mens andre kan oppføre seg som psykopater og få alt på sølvfat av staten og sitter der med sine venner og partnere og er tøffe i trynet mot oss som er alene og sårbare! 

Anonymkode: 703f0...62a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke verst at uansett hvor du går så er det bare kjipe mennesker rundt deg mens du selv er rene englebarnet. 

Noe er galt, og det er ikke nødvendigvis det du selv tror

Anonymkode: b1515...3b2

• Liker 3
Skrevet

Først må jeg si at du høres ikke veldig hyggelig ut... 

Hva slags bo-ordning er det du har om det ikke er et kollektiv, da? Først sier du at det ikke er det, men at det er felles do. 
Og senere skriver du at dere deler kjøkken og gang. Er det et hospits eller noe?
Hvorfor i all verden anmeldte du moren din til politiet?
Og hvorfor mener du at naboene din kommer fra Mongolia? Hvor folk kommer fra, trenger ikke å si noe om hvordan de er som personer.

Jeg har ikke så mye tips annet enn å se deg om etter et annet sted å bo

Anonymkode: 62af6...2e2

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...