reddelinnea Skrevet 8. august 2005 Forfatter #41 Skrevet 8. august 2005 Sender deg en klem tilbake. Takk for klemmen.
AUF Skrevet 8. august 2005 #42 Skrevet 8. august 2005 Ting Tar Tid!!! Jeg var heldig og fikk medisiner som virket på meg ved første forsøk. Etter at jeg fikk riktig diagnose hvertfall... Det er det som er så vanskelig. Men jeg må nok pent finne meg i å vente lenge før jeg er på topp igjen. Sånt kan ta veldig lang tid. Etter et år kunne jeg forvente å være sånn noenlunde på rett vei. Det første du må gjøre er å innse at du har et problem, og så prøve å se deg tilbake etterhvert. er det skjedd noen endringer? er det noe du kan lære av det du har vært gjennom?... Uansett ønsker jeg deg masse lyke til! Grusomt å ha det sånn!!
reddelinnea Skrevet 8. august 2005 Forfatter #43 Skrevet 8. august 2005 Ting Tar Tid!!! Jeg var heldig og fikk medisiner som virket på meg ved første forsøk. Etter at jeg fikk riktig diagnose hvertfall... Det er det som er så vanskelig. Men jeg må nok pent finne meg i å vente lenge før jeg er på topp igjen. Sånt kan ta veldig lang tid. Etter et år kunne jeg forvente å være sånn noenlunde på rett vei. Det første du må gjøre er å innse at du har et problem, og så prøve å se deg tilbake etterhvert. er det skjedd noen endringer? er det noe du kan lære av det du har vært gjennom?... Uansett ønsker jeg deg masse lyke til! Grusomt å ha det sånn!! ← Ja, ting tar tid. Hva er vitsen liksom. Å vente på bedring i 80 år, bli bedre i 1 år også dør man? Hva er vitsen med å vente da? Jeg vet at jeg har et stort problem ja. Jeg har innsett det. Men det hjelper jo ikke på meg .
reddelinnea Skrevet 8. august 2005 Forfatter #44 Skrevet 8. august 2005 Ja, det er grusomt å ha det sånn. Tusen takk for svar:klem:
reddelinnea Skrevet 8. august 2005 Forfatter #45 Skrevet 8. august 2005 Hva slags medisiner virket på deg? Så bra de første du prøvde virket på deg. Det er flott
AUF Skrevet 8. august 2005 #46 Skrevet 8. august 2005 Jeg har Bipolar lidelse type 2. Det vil si at man har mye svingninger, men bare nedturer. Og så er jeg stort sett deprimert. Så jeg får Cipralex mot depresjonene, og Lamictal mot svingningene. Det tok noen mnd før jeg begynte å merke forskjell, og nå, snart et år siden jeg startet, har jeg nesten ikke svingninger i det hele tatt! Håper det ordner seg etterhvert, men jeg må bare si at du må smøre deg med masse tålmodighet!!! (jeg vet det er utrolig vanskelig. Har gitt opp mange ganger på veien jeg! )
reddelinnea Skrevet 8. august 2005 Forfatter #47 Skrevet 8. august 2005 Jeg orker bare ikke å vente enda mere. For hvor lenge orker en kropp å vente? Når sier kroppen min stopp? Jeg orker ikke mere angst Har levd 25 år i angst. Synes det er nok jeg.
AUF Skrevet 8. august 2005 #48 Skrevet 8. august 2005 Jeg orker bare ikke å vente enda mere. For hvor lenge orker en kropp å vente? Når sier kroppen min stopp? Jeg orker ikke mere angst Har levd 25 år i angst. Synes det er nok jeg. ← Det skjønner jeg godt!!!! De må da finne ut et eller annet nå!?
reddelinnea Skrevet 8. august 2005 Forfatter #49 Skrevet 8. august 2005 Det skjønner jeg godt!!!! De må da finne ut et eller annet nå!? ← De finner ikke ut hva som feiler meg. Har vært til utredning å fått masse diagnoser. Men jeg blir jo ikke bedre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå