AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Del Skrevet 29. august 2020 Om bare et drops eller noe. Men det kan jeg jo ikke. Er ikke sulten, har nettopp spist middag. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 42c00...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Del Skrevet 29. august 2020 Hehe. Trøst deg med at søtsuget går over for de fleste. Om du ikke klarer å stå i mot, spis noen frosne bær, sukkerfri gele, der er sylte med veldig lite karbo mm. Også må du ikke glemme å drikke. Jeg spiser alt for mye mat som er lov i overgangen, og går ikke mye ned i begynnelsen (tidligere erfaringer) men slik står jeg den av. Etterhvert blir det lettere. Er det helt håpløst kan jo du selvsagt drikke noe sukkerfritt også. Anonymkode: c366e...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Del Skrevet 29. august 2020 Du får maule pisket krem og smør. Anonymkode: a52a9...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Del Skrevet 29. august 2020 Ja, pass på så ikke ketopolitiet kommer og tar deg! Anonymkode: fad59...a8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Del Skrevet 29. august 2020 Hehe☺️ takk for gode tips og råd! Anonymkode: 42c00...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aureka Skrevet 29. august 2020 #6 Del Skrevet 29. august 2020 Kjenner til den, måtte ut og kjøpe ferske bringebær, valnøtter og fløte i stad. Et annet alternativ er en liten bit usukra mørk sjokolade eller en liten bit usøtet marsipan som de har på life-butikker. Men det beste er selvfølgelig å klare seg uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå