Gå til innhold

Barnevogn i barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger man egen barnevogn for barnehage om man bor rett ved siden av?

Trodde barnehagevogn var for for de som bodde lengre unna og ville ville frakte den fram og tilbake.

Anonymkode: 3fc4d...e00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og ikke ville* skulle det stå 

Skrevet

Om barnet fortsatt sover trenger du jo det 

Anonymkode: dd1f7...768

• Liker 1
Skrevet

Du må jo ikke ha barnevogn. Hvis de ikke bruker barnevogna til å sove i, da må du ha barnevogn.

• Liker 1
Skrevet

Går det ikke an å bare ha 1 barnevogn? Også hentet jeg babyen med vognen og levere babyen med vognen? 

Ny på dette 😊😊😊

Skrevet

Vi har en barnevogn. Tar den med frem og tilbake hver dag. 

Anonymkode: 94ab0...d29

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har en barnevogn. Tar den med frem og tilbake hver dag. 

Anonymkode: 94ab0...d29

Tenkte å gjør det samme da jeg bor så nært barnehagen 😊 Blir sikkert unødvendig med en barnehagevogn når jeg har en så god vogn hjemme! 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det ikke an å bare ha 1 barnevogn? Også hentet jeg babyen med vognen og levere babyen med vognen? 

Ny på dette 😊😊😊

Går helt fint. Vi har en emmaljunga nxt vogn som brukes både i barnehagen og hjemme. Så vi har ikke behov for flere vogner. 🙂 

Anonymkode: b5a86...967

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å gjør det samme da jeg bor så nært barnehagen 😊 Blir sikkert unødvendig med en barnehagevogn når jeg har en så god vogn hjemme! 

Mye bedre å bruke den vogna dere allerede har da den er kjent for barnet og barnet ditt slipper å sove i en slitt «barnehagevogn» som mange har en tendens til å kjøpe fra Finn.no

Anonymkode: b5a86...967

• Liker 2
Skrevet

Vi triller frem og tilbake. Null stress det!

Anonymkode: 6b8a3...209

Skrevet

Du trenger ikke to vogner. Her har vi hatt egen vogn i barnehagen for å slippe å ta den med frem og tilbake. Vi bor litt unna barnehagen så må kjøre for å hente og levere og da har det vært lettest å ha en vogn stående i barnehagen.

Anonymkode: 3550b...caa

Skrevet

Her tenkte vi å bare ha 1 vogn, men pga corona får vi ikke lov til å ta med vognen frem og tilbake hver dag siden de sover i vogn inne.. Så da måtte vi ha en til. 

Anonymkode: 4365a...e0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...