AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Noen som kan anbefale en god stekepanne?😊 en som også finnes i litt mindre størrelse, 20-24cm? Anonymkode: d6aee...d9c
LittDiva Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Vi har to fra Fiskars. Husker ikke størrelsen, men de har en del forskjellige. Fra hard face serien. Har også kasserollene derifra og de er gull! Med gjennomsiktig lokk og « hellehull» så slipper dørslag. Hatt de i ca 10 år, ikke en ripe på de. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, LittDiva skrev: Vi har to fra Fiskars. Husker ikke størrelsen, men de har en del forskjellige. Fra hard face serien. Har også kasserollene derifra og de er gull! Med gjennomsiktig lokk og « hellehull» så slipper dørslag. Hatt de i ca 10 år, ikke en ripe på de. Enig, jeg skulle også til å foreslå disse. Jeg har hatt mine over 5 år nå, og de er nesten like fine og ser ut til å kunne holde i mange år til. 5 år tror jeg er ny pers for meg. Belagte panner har pleid å være forbruksvare her i huset. Anonymkode: 56753...88b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 Jeg kjøper teflonpanne fra Ikea. Her i huset brukes den til alt av steking/ fritering, og som takke for lomper. De pleier å holde i ca tre år, og prisen har vært fra 149 til 189. Navnet er OUMBÄRLIG. Ser ingen grunn til å bruke mer penger på en stekepanne siden denne duger til alt 😊 (Jeg burde sikkert optimalt sett hatt en jernpanne til enkelte ting, men har så svake armer at jeg synes de blir for tunge). Anonymkode: 48725...b58
Munchlax Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 For å si det sånn, så bruker Bent Stiansen kun småkjeler og teflonstekepanner fra IKEA hos Statholdergaarden. Han mener de dyre stekepannene ser flotte ut, men at billigpannene fra IKEA gjør samme nytten. Han bytter heller litt oftere. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan anbefale en god stekepanne?😊 en som også finnes i litt mindre størrelse, 20-24cm? Anonymkode: d6aee...d9c Det kommer jo helt an på hva du skal bruke den til. Jeg er ingen ekspert på kjøkkenet, men selv jeg har flere stekepanner til ulikt bruk. Du bør ha en panne med belegg (jeg har en fra Høyang-Polaris (nå Fiskars) som jeg har hatt i snart ti år) som brukes til kjøttdeig/karbonadedeig, pannekaker, speilegg etc., og en «ordentlig» stekepanne av støpejern (feks Fiskars Brasserie) eller karbonstål (feks de Buyer) som du bruker når du skal steke kjøttstykker, hamburgere o.l. Disse tyngre stekepannen gir helt overlegen stekeskorpe og mye bedre resultat enn hva du får til med en teflonpanne når du steker kjøtt. De belagte pannene er imidlertid enklere å bruke i det daglige og på min panne trenger jeg faktisk ikke bruke noe olje eller margarin til steking. Anonymkode: 1905f...0ce
Kamelia83 Skrevet 31. august 2020 #7 Skrevet 31. august 2020 Jeg bruker også bare oumbärlig fra IKEA 👍👍😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå