AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 jeg har milde forkjølelsessymptomer, og det samme har to andre i familien. Jeg har funnet ut at vi ikke trenger å teste barnet men kan se det an et par dager. Men hva med oss voksne? er det meningen at vi skal (eller bør? eller får ikke!) teste oss ved det som fremstår som vanlig forkjølelse eller mild halsbetennelse, selv om vi ikke har grunn til å mistenke korona? vi har ikke feber, og det er lite smitte i vår by. Anonymkode: eb572...686
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Hvis man har luftveissymptomer er det grunn til å mistenke korona, så derfor bes alle med luftveissymptomer om å teste seg. Bortsett fra at man ikke nyser av korona så kan symptomene være helt like forkjølelse. Anonymkode: 50d9d...f85 1
Nnilm Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 Alle fem her er forkjølet, to av oss har hatt tett nese, hoste, feber og sykdomsfølelse, vi måtte testes. De tre andre har kun neseforkjølelse uten noen andre symptomer, de ble ikke testet. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 I min kommune så testes alle med luftveis- og forkjølelsesymptomer. Bedre å teste seg enn å gå rundt og risikere å spre smitte fordi man selv ikke tror man kan ha det. Er da mange andre som har vært syke uten å vite det. Anonymkode: 742a7...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 Sønnen min ble syk i går og testet i dag. Sår hals, tett og feber. Han er 14. Er bare å ta test om en kommer gjennom på tlf. Anonymkode: 14791...e26 2
Anbefalte innlegg