Gå til innhold

Hun (kjæresten min) vil ha sex med andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år (rundt 30 år). Vi har alltid snakke litt om å ha sex med andre. Partnerbytte. Trekant. Men vi har aldri snakket om at vi har lyst på andre. Vi har god sex, og har hatt det i en lengre periode, så vi har ingen problem der. Hun sier nå at hun kan tenke seg å ha sex med en annen mann. Ingen vi kjenner. Ingen spesielle. Bare en mann hun tenner på. Helt tilfeldig. Hun tenker at det kan være deilig, og hun har lyst til å bli knullet av en annen mann hvis vi avtaler det. 

Kan noen svare seriøst, og fortelle meg hva dette betyr? Er hun lei av meg? Vil hun bytte meg ut? Eller er dette bare helt naturlig.

For egen del, så tenker jeg at det hadde vært deilig å ha sex med en annen kvinne. Og hvis jeg hadde fått lov, så hadde jeg sikkert gjort det. Det forandrer likevel ikke mine følelser for min kjæreste. Jeg tenner ikke noe mindre på henne. 

Anonymkode: f1a4b...b6e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må du være glad for at hun viser deg så mye tillit at hun forteller deg om dette. Det hadde vært så mye enklere for henne å ikke sagt noe, men bare gjort det. 

Deretter: Du sier ingenting om forholdet deres. Har dere det bra? Hvordan var hun da hun nevnte det? Kjærlig? Avvisende/aggressiv? Forståelsesfull? Usikker? Og - viktig: Spurte hun deg om dine følelser omkring det? Følte du at hun ikke ville gjøre noe med det dersom du reagerte negativt? Eller fortalte hun det, som en orientering, at dette var noe hun ville?

Det er vrient å svare godt uten å kjenne denne konteksten.

Ellers er det jo en kjent greie, dette. Det er ikke vanlig, men heller ikke uvanlig. Men selvsagt krevende og risky. En ting det er viktig å avtale er om dere vil høre om det hvis det skjer, eller om dette er noe som eventuelt skjer i det stille.

• Liker 3
Skrevet

Dette er veldig vanlig, spesielt for par som har vært sammen lenge og som trenger å piffe opp sexlivet da det er blitt vanlig og forutsigbart. Da er det viktig å være kreative eller så vil slike ting som dette skje.

Men du sier jo selv at du kunne tenke deg å ha sex med en annen kvinne på lik linje med at hun vil ha en annen mann, hva er da problemet? Skal den ene få så skal den andre få også. Slikt må selvsagt være likt eller så lar man være. Hvis begge vil ha andre så kan dere finne en mann og en kvinne eller et par og så nyte sex med andre. Men husk å planlegge godt på forhånd og ha pratet om alle mulige ting som kan skje i form av sjalusi, usikkerhet, utilstrekkelighet osv... Det er en farlig sti å gå, ha tunga rett i munnen. Mange har endt opp i brudd etter slike flørter og sjansen for brudd er nok vel så stor som å se tilbake på sexen med andre som en god ting....

Skrevet

Kanskje det skulle være nok for å kjøpe sexleketøy først? 🤔 da kan hun fantasere at dere er threesome ;)

Skrevet
Akkurat nå, Kjersti.kjersti skrev:

Kanskje det skulle være nok for å kjøpe sexleketøy først? 🤔 da kan hun fantasere at dere er threesome ;)

Har ikke de fleste sexleketøy? Det er ganske stor forskjell på sexleketøy vs. åpent forhold 

Anonymkode: 6aebd...263

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, Hunmedham skrev:

Først må du være glad for at hun viser deg så mye tillit at hun forteller deg om dette. Det hadde vært så mye enklere for henne å ikke sagt noe, men bare gjort det. 

Deretter: Du sier ingenting om forholdet deres. Har dere det bra? Hvordan var hun da hun nevnte det? Kjærlig? Avvisende/aggressiv? Forståelsesfull? Usikker? Og - viktig: Spurte hun deg om dine følelser omkring det? Følte du at hun ikke ville gjøre noe med det dersom du reagerte negativt? Eller fortalte hun det, som en orientering, at dette var noe hun ville?

Det er vrient å svare godt uten å kjenne denne konteksten.

Ellers er det jo en kjent greie, dette. Det er ikke vanlig, men heller ikke uvanlig. Men selvsagt krevende og risky. En ting det er viktig å avtale er om dere vil høre om det hvis det skjer, eller om dette er noe som eventuelt skjer i det stille.

Snakket om det i senga (ikke under sex). Helt normalt. Var ikke noe negativt med det. Hun spurte hva jeg tenkte om det, og hun ville ikke gjøre det om hun jeg ikke kunne tenke meg det. Jeg kan jo tenke meg det, men litt usikker på hva hun tenker om det. Hva er grunnen til at hun nå vil ha sex med andre. Strekker jeg ikke til?

Vi har det veldig bra sammen. Det er ingenting som skal tyde på at vi ikke har det bra. Vi kjenner hverandre godt, og vi har aldri vært i nærheten av å gå fra hverandre. Vi snakker fint sammen og kommuniserer veldig godt. 

Jeg prøver å sette meg inn i hennes situasjon. Som jeg nevnte så kan jo jeg også tenke meg å ha sex med andre, men jeg vil ikke det fordi sexlivet vår er dårlig. Det hadde bare vært spennende. Men kanskje hun tenker annerledes? Kanskje noen av dere har opplevd noe av det samme? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke de fleste sexleketøy? Det er ganske stor forskjell på sexleketøy vs. åpent forhold 

Anonymkode: 6aebd...263

Min første sexleketøy jeg kjøpte for ett år siden. Jeg er 36 nå og jeg kan fantasere hva som helst. Og det er en å fantasere og andre å ha threesome sex. Hvis de skal prøve threesome, det kan være turn off for begge av de. 

Skrevet
21 minutter siden, Kjersti.kjersti skrev:

Min første sexleketøy jeg kjøpte for ett år siden. Jeg er 36 nå og jeg kan fantasere hva som helst. Og det er en å fantasere og andre å ha threesome sex. Hvis de skal prøve threesome, det kan være turn off for begge av de. 

Leketøy kan ikke sammenlignes med mennesker. Synes det er trist å høre hvordan mennesker fremmedgjør seg fra andre mennesker, ved å bruke leketøy. Ingen tenner på å bruke leketøy!

Anonymkode: b8e0e...ec5

• Liker 1
Skrevet

Jeg og dama har pratet om,  og tenner på idéen, å ha en trekant (mmf) eller at hun sjekkes opp på byen og har sex på hotellrommet - enten trekant eller de to. Tanken på begge scenarier tenner meg.

Hun vil ikke at jeg skal ligge med andre damer, og det er helt greit for min del. Planen blir ihvertfall ikke iverksatt i disse covid-19 tider.

Anonymkode: 240e8...880

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, mordi said:

Hvilken unnskyldning har mennene?

Anonymkode: 903e8...f77

• Liker 4
Skrevet

Vi har vært sammen i 7 år (rundt 30 år). Vi har alltid snakke litt om å ha sex med andre. Partnerbytte. Trekant. Men vi har aldri snakket om at vi har lyst på andre. Vi har god sex, og har hatt det i en lengre periode, så vi har ingen problem der. Hun sier nå at hun kan tenke seg å ha sex med en annen mann. Ingen vi kjenner. Ingen spesielle. Bare en mann hun tenner på. Helt tilfeldig. Hun tenker at det kan være deilig, og hun har lyst til å bli knullet av en annen mann hvis vi avtaler det. 

Kan noen svare seriøst, og fortelle meg hva dette betyr? Er hun lei av meg? Vil hun bytte meg ut? Eller er dette bare helt naturlig.

For egen del, så tenker jeg at det hadde vært deilig å ha sex med en annen kvinne. Og hvis jeg hadde fått lov, så hadde jeg sikkert gjort det. Det forandrer likevel ikke mine følelser for min kjæreste. Jeg tenner ikke noe mindre på henne. 

Kan kjenne meg igjen i det som du skriver Ts. Vi har vært i sammen i 12 år. Vi har det bra i sammen, men sexlivet våres er på bon rett og slett. Vi har følelser for hverandre og vi kommer til å være i sammen for alltid. 

Selv om jeg har sex med en annen så betyr det ikke at jeg ønsker å bytte min mann ut osv. Kjenner at jeg har lyst til å utforske mer. 

Anonymkode: e623e...bce

• Liker 1
Skrevet

Leketøy kan ikke sammenlignes med mennesker. Synes det er trist å høre hvordan mennesker fremmedgjør seg fra andre mennesker, ved å bruke leketøy. Ingen tenner på å bruke leketøy!

Anonymkode: b8e0e...ec5

Bedre swinging? 

20200829_172914.jpg

Skrevet

Dette kan gå galt på mange områder.

Du må være 100% sikker på om du vil dette eller ikke.

Stoler du på henne? Følelser kan hoppe seg inn i bildet etter hun er ferdig, kanskje hun syntes det var bedre sex, kanskje kjemien plutselig ble så mye bedre med den andre parteren.

Dette er ikke noe jeg hadde turt å gjøre. Er hun ikke tilfredsstilt nok med meg som person, så er det virkelig noe galt. 

Anonymkode: b5c95...208

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og dama har pratet om,  og tenner på idéen, å ha en trekant (mmf) eller at hun sjekkes opp på byen og har sex på hotellrommet - enten trekant eller de to. Tanken på begge scenarier tenner meg.

Hun vil ikke at jeg skal ligge med andre damer, og det er helt greit for min del. Planen blir ihvertfall ikke iverksatt i disse covid-19 tider.

Anonymkode: 240e8...880

leste ikke alt:

At hun ikke vil at du skal ligge med andre damer, men at hun kan ligge med en mann er greit? Dette høres mere ut som en cuckold situasjon, der hun bare vil ha seg med andre men ikke at du får gjøre det. Dette hadde ikke vært greit i mitt hodet iallefall.. Her skal det faktisk være greit for begge parter og gjøre noe om dette så skal være.

Anonymkode: b5c95...208

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor spør du ikke henne om det? Hun er jo åpen og ærlig med deg om det så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke spør henne direkte istedenfor å logge inn på kvinneguiden for å spørre alle andre istedet?

Anonymkode: c8536...698

• Liker 2
Skrevet

Har hun høyere sexlyst en deg? kan det nok ligge noe der som ulmer... Å stoppe en slik vulkan er klin umulig, hun må få utløp på en eller annen metode.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du ikke henne om det? Hun er jo åpen og ærlig med deg om det så jeg skjønner ikke hvorfor du ikke spør henne direkte istedenfor å logge inn på kvinneguiden for å spørre alle andre istedet?

Slike svar er så unødvendige. Vær så snill å slutt med det! Fordi det er ikke alltid den som svarer er 100% ærlig. Jeg vil høre hva dere tenker. Jeg vil ha deres meninger. Kanskje hun ikke lenger tenner like godt på meg, men ikke vil innrømme det. Kanskje hun vil teste ut noen andre, men vil ha min velsignelse først? Det er ikke slik at du du sier til partneren din at du er usikker på forholdet, og derfor vil ha sex med andre. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Har hun høyere sexlyst en deg? kan det nok ligge noe der som ulmer... Å stoppe en slik vulkan er klin umulig, hun må få utløp på en eller annen metode.

Nææ, det vil jeg egentlig ikke si. Virker som sexlysten vår er nok så lik. I enkelte tilfeller lurer jeg på om jeg har mer lyst enn hun. Men tar jeg på henne for tredje dagen på rad, så sier hun ikke nei. Tror aldri jeg har blitt avvist fordi hun ikke er kåt eller ikke har lyst. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Slike svar er så unødvendige. Vær så snill å slutt med det! Fordi det er ikke alltid den som svarer er 100% ærlig. Jeg vil høre hva dere tenker. Jeg vil ha deres meninger. Kanskje hun ikke lenger tenner like godt på meg, men ikke vil innrømme det. Kanskje hun vil teste ut noen andre, men vil ha min velsignelse først? Det er ikke slik at du du sier til partneren din at du er usikker på forholdet, og derfor vil ha sex med andre. 

Men det er jo ingen her inne som kan fortelle deg sannheten heller? Sannheten ligger hos henne, så da er det jo der du må lete. Her virker det som at du har en del tillitsproblemer. Du stoler ikke på kjæresten din og er derfor ikke komfortabel med ønsket hennes om å ligge med andre. Det er fair enough, men da må dere kommunisere om det. Dersom du ikke stoler på at hun forteller deg sannheten så må du finne ut av dette. Har du reell grunn til å tro hun lyver eller har du bare skapt dette i ditt eget hode?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...