AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg ser mange kvinner i dag i Norge har gjennomsiktig tøy som viser åpenbart bh, er ikke det med på å tenne menn sin seksualitet i dagliglivet? Til dere damer, hva er deres ønske ved å bruke tøy som er direkte gjennomsiktig hvor dere vil vise deres nakenhet og synlig bh? er det fordi det er trendy og du må følge strømmen eller andre ting? Anonymkode: 9f0d1...5a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 29. august 2020 #2 Del Skrevet 29. august 2020 Tenner du på å se et nødvendig klesplagg kvinner må gå med for å ha det best mulig? Hvor gammel er du? 14 år og overflod av hormoner? Kun mannen til den kvinnen skal tenne på den BHen, men da er hun avkledd og har kun undertøyet på seg og han vil ha henne! Skjerp deg og ta deg et runk i stillhet hver gang du blir kåt av slike ting. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Del Skrevet 29. august 2020 Nå er det vel strengt tatt den dårlige kvaliteten på mye av tøyet som selges i dag som er grunnen til at undertøyet synes. Det er uansett ikke noe å tenne på, med mindre du er 14 som nevnt over. Anonymkode: ad13d...982 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 29. august 2020 #4 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg går med klær som jeg føler meg vel i. Hva andre måtte tenke om disse, bryr meg ikke. Om menn blir kåte av å se en bh, så tenker jeg at det er deres eget problem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Del Skrevet 29. august 2020 Har bare dårlig lys i leiligheten. Sorry. Anonymkode: d49d4...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #6 Del Skrevet 30. august 2020 Damer vil bli sett og erfare seg som sexy ovenfor menn. Anonymkode: 9f0d1...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 30. august 2020 #7 Del Skrevet 30. august 2020 BH er egentlig oppfunnet for å holde brystene på plass og for at det skal føles lettere, sånn at man senere slipper vond rygg og skuldre. Ikke alle kvinner trenger å bruke BH egentlig, men vi lærer fra ung alder at det er en selvfølge å bruke det. Så derfor starter de fleste med å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #8 Del Skrevet 30. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer vil bli sett og erfare seg som sexy ovenfor menn. Anonymkode: 9f0d1...5a6 Og det klarer de med glans. Elsker å se konturene av en sexy bh under en halvgjennomsiktlig bluse eller topp. tennende også å se blondestropper på bare skuldre. Jeg har vel gjerne en slags blonde-bh fetish. 😁 Anonymkode: aaa26...01d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 30. august 2020 #9 Del Skrevet 30. august 2020 Synlig BH var en stor trend for en del år siden, og har forblitt i motebildet. Det er også ganske greit, før måtte jeg liksom ha BHer og tanktops i alle slags farger for å ha under diverse klær. Nå kan jeg bare slenge en hvit t-skjorte over sort BH uten å stresse med at den ikke skal synes, synes tvert imot det ser kult ut. Det er ikke for å tenne menn, trodde ikke BHer var spesielt interessant. Vil jeg pirre menn så går jeg heller uten BH. Ikke i gjennomsiktige topper da altså, hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Del Skrevet 2. september 2020 skjønner at damer ikke tørr å si det rett ut sannheten. Anonymkode: 9f0d1...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Del Skrevet 2. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: skjønner at damer ikke tørr å si det rett ut sannheten. Anonymkode: 9f0d1...5a6 De gjør jo det, er jo du som sliper med noe i topplokket om du tror du vet hva andre tenker, - mer enn de selv. Jeg ser ikke sånn på kvinnfolk, og om man seksualiserer et ubehagelig klesplagg, så har man issues ass.. Anonymkode: bfee8...3fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Del Skrevet 2. september 2020 På 29.8.2020 den 14.24, AnonymBruker skrev: Jeg ser mange kvinner i dag i Norge har gjennomsiktig tøy som viser åpenbart bh, er ikke det med på å tenne menn sin seksualitet i dagliglivet? Til dere damer, hva er deres ønske ved å bruke tøy som er direkte gjennomsiktig hvor dere vil vise deres nakenhet og synlig bh? er det fordi det er trendy og du må følge strømmen eller andre ting? Anonymkode: 9f0d1...5a6 Anonymkode: ff12d...7e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Del Skrevet 2. september 2020 å være sexy er det jeg tror stikkordet skal være. Ser jo selvsagt denne tråden har havnet i feil side. Anonymkode: 9f0d1...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 2. september 2020 #14 Del Skrevet 2. september 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: ff12d...7e7 For noe generaliserende, overfladisk tull. Gidder ikke si mer engang. Du burde vite bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #15 Del Skrevet 2. september 2020 6 minutter siden, oda02 skrev: For noe generaliserende, overfladisk tull. Gidder ikke si mer engang. Du burde vite bedre. Det er jo sant? Er jo de som titter og ikke klarer å kontrollere seg som er problemet. Når homofile kvinner klarer seg helt fint uten å være ufine, overseksualisere, trakkassere eller voldta - så er det jo i all hovedsak oss menn som er problemet. Anonymkode: bfee8...3fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oda02 Skrevet 2. september 2020 #16 Del Skrevet 2. september 2020 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo sant? Er jo de som titter og ikke klarer å kontrollere seg som er problemet. Når homofile kvinner klarer seg helt fint uten å være ufine, overseksualisere, trakkassere eller voldta - så er det jo i all hovedsak oss menn som er problemet. Anonymkode: bfee8...3fd Men hvorfor det store fokuset på menn? det har ingenting med kjønn å gjøre selv om kvinner nok gjør det mye mindre. Det er bare enkelte individer som ikke kan oppføre seg. Bildet bidrar på å lage en dårlig stemning mellom menn og kvinner. Det er ingen som tjener på dette. Det som er viktig er oppførselen, ikke kjønnet. Det bare viser seg at de som ikke kan oppføre seg som oftest er menn. Endret 2. september 2020 av oda02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå