AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Hei! I fjor holdt jeg på med en gutt. Jeg likte han skikkelig godt, og han var grunnen til min største kjærlighetssorg. Jeg snakket om han til en av mine beste venninner, og plutselig så ble han helt betatt av henne. Hun spurte meg litt senere om det gikk bra for meg at de hadde kontakt, vist ikke skulle hun bryte all kontakt. Jeg sa at dette var helt greit, siden jeg da var kommet over han. Litt senere så begynte de og holde på. De var så godt som sammen til slutt. Det varte ikke så lenge, men uansett så var det noe der. Nå er det som var mellom de to over, fordi de mistet følelsene. Uansett så føler jeg at hun bryr seg veldig om hva han gjør osv. Han har nå begynt å kontakte meg, og vi snakker en del, og jeg har et mykt punkt for han. Blir det feil av meg å holde på med han? Jeg møtte han i går og vi kysset og litt sånn. Jeg føler meg som en dårlig person nå. Men er det feil av meg, eller er det liksom «innafor» siden det var hun som var sånn mot meg først? Jeg trenger seriøse tips, ikke hat. Anonymkode: 71ad2...98e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Bare. Gå. Videre. Anonymkode: 3b6ed...85f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Han er en player. Siden dere har "holdt på" før, så burde det gå an å ha alvorspraten med han nå tidlig denne gangen. Han bør kjenne deg godt nok til å vite om han ønsker noe seriøst, eller ei. Du bør ikke ta til takke med å "bare holde på" med han, når det virker som om at du egentlig ønsker et forhold med ham. Ta en seriøs prat med ham face to face, om han ønsker å være din kjæreste. Hvis ikke bør du gå fra ham med det samme. Da er han en skjørtejeger. Anonymkode: 8c3d7...f2c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Du bør forresten slutte å ha skyldfølelse overfor din venninne ettersom du "holdt på med han" først (forutsatt at hun visste om det på den tiden). Anonymkode: 8c3d7...f2c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå