Gå til innhold

Hva syns du er den verste reklama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den mot ising i tennene, Sensodyne(?). Jeg får ising i tennene av reklamen.

En irriterende tannlege dame med bergensdialekt sitter og forklarer inngående om tannproblemet, og så denne grafikken. Jeg syns den reklamen er skikkelig ubehagelig.

Anonymkode: 7898c...887

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 14.9.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Den colgate reklama irriterer meg. "De sier jeg ikke kan være hjemmeværende" "Da smiler jeg" ett eller annet sånt om en far hjemme med barn. Har andre like innslag i reklama og. Hvem er "de"? Jo, det er jo colgate selv 😒

Anonymkode: 420de...939

Det som irriterer meg mest med den reklamen er at han faren er hjemme med et stort barn. Det er klart far kan være hjemmeværende i stedet for mor, men et barn på den alderen bør jo absolutt sosialiseres med andre barn. Hadde barnet vært baby eller 2-3 år, hadde saken vært en helt annen.

Anonymkode: 5a5d0...310

• Liker 1
Skrevet
På 2.9.2020 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Telles elskling.no reklamen? Hører den hver eneste gang jeg kjører bil, bytter kanal med en gang. Får lyst til å rive ut hele radioen. Hvem kan ha kommet på en så elendig jingle?

Anonymkode: 3fde9...d9a

Siden jeg kun hører på NRK sine radiokanaler. Slipper jeg takk og lov all den bedritne radioreklamen.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den mot ising i tennene, Sensodyne(?). Jeg får ising i tennene av reklamen.

En irriterende tannlege dame med bergensdialekt sitter og forklarer inngående om tannproblemet, og så denne grafikken. Jeg syns den reklamen er skikkelig ubehagelig.

Anonymkode: 7898c...887

Enig😂🤢

Anonymkode: 9b7ba...2ca

Skrevet

Alle Come on reklamene med John Carew, jeg er MØKKALEI 🤬

Anonymkode: 420de...939

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...