Gå til innhold

Til jentene:Klining++

Fremhevede innlegg

Gjest Gjestehest
Skrevet

Et lite spørsmål fra en mann:

Når dere har møtt en mann - og blir litt amorøse, dvs klining/roting.

Altså kroppskontakt med klærne fortsatt på - forventer dere å kjenne en hard penis? Gjør dere opp noen mening i forhold til størrelse ut fra det dere kjenner da?

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Gir ikke opp før fyren har vist seg totalt elendig til absolutt alt.

Gjest gjest1
Skrevet

Førsteinntrykk-stivhet er vanskelig egentlig har jeg hørt.

Gjest seroxata
Skrevet

hmmm... jeg forventer det nok ikke, men om den likevel blir hard, så kan jeg ikke hjelpe for å bli nysgjerrig...

Men det er meg da..

Skrevet

Liker jo at den blir stiv, det betyr jo at han er opphisset!

Men å gjøre seg opp en mening om størrelse allerede der er vel litt tidlig syns jeg

Gjest Gjest
Skrevet

Ettersom det finnes flere grader av stivhet, er det nok vanskelig for dama å gjøre opp noen mening om akkurat størrelsen. Og det er jo ikke sikkert man blir skikkelig hard engang. Kommer jo an på situasjonen.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, da forventer jeg å kjenne en hard en. Og da er det mulig å få en anelse om størrelse også. Jeg har ikke det jeg kan huske rota med en spennende mann som var "myk" når vi kom så langt... Har aldri tenkt at det kan forekomme.

Men om det skjedde, ville jeg først lurt på om det var noe galt med meg, og etter fem minutter ville jeg slå fra meg den ekle mistanken og komme til at han kanskje var en "rar" mann, og slå meg til ro med det. Eller - siden han virkelig var en mann jeg følte noe for, så ville jeg tatt det som en utfordring å få han hard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...