AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Der alt kan skje, og du må være forberedt på alle ting uavhengig av posisjoner du har i samfunn og yrke generelt? Hva er nachspiel? Regner med det i hovedsak handler om fyll og sosialitet med forskjellig innhold. Hvilke innhold befinnes i et nachspielt? Anonymkode: 1af0e...2dd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Folk har med seg sin rolle og posisjon også på nachspiel. Det går ikke an å bare ta det av når det ikke passer. Man må regne med fulle folk, folk som hooker, etc, ps nach. Men det betyr ikke at alt er lov og at man som voksent maktmenneske plutselig kan legge til side hva man vanligvis anser som grei oppførsel for eksempel mot unge personer uten makt. Nachspiel fritar ingen fra ansvar for sine egne handlinger. Maktmennesker spesielt bør tenke seg nøye om før de deltar på nachspiel med mennesker de vanligvis er i en asymmetrisk relasjon til. Anonymkode: d23fb...913 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 hvorfor må unge kvinner på død og liv henge med eldre menn på et nachspiel da? er det ikke bedre å spille fele, og gjør annet hobbyer enn å komme bort i uheldige situasjoner? Anonymkode: 1af0e...2dd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor må unge kvinner på død og liv henge med eldre menn på et nachspiel da? er det ikke bedre å spille fele, og gjør annet hobbyer enn å komme bort i uheldige situasjoner? Anonymkode: 1af0e...2dd Hvorfor ikke mure seg inne, så slipper de eldre mennene å ta ansvar for å oppføre seg ordentlig? Anonymkode: af7eb...7ec 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvorfor må unge kvinner på død og liv henge med eldre menn på et nachspiel da? er det ikke bedre å spille fele, og gjør annet hobbyer enn å komme bort i uheldige situasjoner? Anonymkode: 1af0e...2dd Endel ganger er det vel slik at de eldre mennene maser om at man skal være med, og man føler at man «må» være med fordi mennene er sjefen din, leder i organisasjonen el. Eller så har man lyst på nachspiel selv, men det betyr ikke at man ikke forventer anstendighet og respekt fra de andre deltakerne. Anonymkode: 03aa1...fb8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #6 Skrevet 29. august 2020 Kan nachspiel være uten alkohol? men det passer vel ikke inn i kulturen? for det er vel de som allerede har alkohol som selvfølge som også uttrykker makten? Anonymkode: 1af0e...2dd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #7 Skrevet 29. august 2020 Jeg er der kun pga brennevinet. Anonymkode: 1c392...89e 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #8 Skrevet 29. august 2020 Mye rus hvertfall Anonymkode: 8cf85...471
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #9 Skrevet 29. august 2020 Jeg går på nach fordi jeg har det så gøy med vennene mine. Vi fortsetter festen med nattmat og god musikk. Noen drikker, andre har gått over til vann. Noen kliner, de som har sex har dratt hjem for å ha det. Vi synger, danser, bader i jacuzzi, har musikk quiz, beer pong. Har aldri ruset meg på noe annet enn alkohol, og har aldri oppholdt meg på et nach der folk ruser seg på narkotika. Da har jeg dratt, det er ikke min type fest. Av og til er det krangling eller dårlig stemning, da drar jeg hjem, eller går til et bedre nach. Anonymkode: 1ffc2...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #10 Skrevet 29. august 2020 Nach er for folk som vil fortsette festen. Det må ikke bety sex om det var det du lurte på. Anonymkode: a5ea6...dee 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #11 Skrevet 29. august 2020 Det kan ligge mange agendaer bak nachspil, og det er ikke nødvendigvis den samme for alle som er involvert. Anonymkode: 74733...47c 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #12 Skrevet 31. august 2020 På 30.8.2020 den 0.38, AnonymBruker skrev: Det kan ligge mange agendaer bak nachspil, og det er ikke nødvendigvis den samme for alle som er involvert. Anonymkode: 74733...47c Agendaene ligger nok hos hver enkelt deltaker på nachet, ikke selve nachet. Anonymkode: 1c392...89e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #13 Skrevet 31. august 2020 det virker som en type nachspiel er for unge som vil henge med eldre fordi dem raskere vil gå opp i gradene og dermed blir det vinn vinn situasjon for unge. Men som dessverre kommer mange rare ting frem i lyset etter 10 år. Det er det negative. Anonymkode: 1af0e...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå