AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Dagen kan starte godt og jeg har det fint, helt til det er familietid og humøret raser. Jeg føler ikke jeg kan kutte med familien liksom. Har jo ikke hatt en vondt oppvekst osv. Og mine andre søsken er normale, men søsteren min skal alltid gjøre så mye ut av seg selv. Hun er 13. Hun har så sykelig behov for annerkjennele og blir nesten dårlig om hun ikke har all oppmerksomheten. Folk skal ta hensyn til henne, men hun skal ikke ta hensyn til andre. Prater alltid borti når andre forteller ting, men blir selv rasende om noen «avbryter» hennes historier som hun selv finner så interessant. Sitter vi sammen og ser på film skal hun på død og liv sitte sammen med oss og snakke høytlytt på FaceTime med venninner. Ingenting som heter å gå på et rom eller vekk fra andre. Anonymkode: d61f5...93b
Cinnamondiva Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Vel, jeg vil di at du kan egentlig bare kutte hun ut. Man bør helst kutte ut alle som ikke gir deg noe positivt
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, Cinnamondiva skrev: Vel, jeg vil di at du kan egentlig bare kutte hun ut. Man bør helst kutte ut alle som ikke gir deg noe positivt Kutte ut en søster på 13 år fordi hun er oppmerksomhetssyk? Får du gi deg Anonymkode: 8a648...fca 8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 Si ifra. Det er ikke skadelig for henne å lære å ta hensyn. Det må hun lære. Anonymkode: a56cc...ac2 3
SoWhat? Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 Er det Ingen som sier til henne? Det må dere gjøre. Å sitte og forstyrre andre når de ser film er superfrekt. Snakk med henne om oppførselen hennes.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #6 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: Er det Ingen som sier til henne? Det må dere gjøre. Å sitte og forstyrre andre når de ser film er superfrekt. Snakk med henne om oppførselen hennes. Hun tar det ikke til seg. Anonymkode: d61f5...93b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #7 Skrevet 29. august 2020 Kort oppsummert: hun er 13. Som søsken er det uansett ikke du som bestemmer i familien, og heller ikke din oppgave å oppdra henne. Hvor er foreldrene deres/hennes oppi dette? Anonymkode: 6b7b0...2cb 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 Hun er bare 13 år. I den alderen er mange usikker på seg selv, og noen skjuler det godt og kan virke selvopptatt. Behov for anerkjennelse er noe alle har, og behovet vises ekstra godt hvis man er usikker på seg selv. Vet ikke hvor gammel du er, Ts? Vær snill mot søsteren din, det kan skape et godt grunnlag for forholdet dere vil få som voksne😊 Anonymkode: ebf12...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå