Gå til innhold

Hva er der rareste seksuelle du har blitt med på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan bli morsom tråd.

Anonymkode: 273a2...6e3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vel ikke akkurat vært med på det, men solgte mine sure sokker til en lege som skulle bruke de til seksuelle formål😂 Han var fornøyd med lukta;) Og til historien så hører det med at det var både meg og en kollega som solgte sokkene våres samtidig til denne legen hehe

Anonymkode: 6ab43...6f1

• Liker 5
Skrevet

Solgte jomfrudommen min til en B-kjendis, med jomfrudommen så mener jeg at jeg er heterofil mann, B-kjendisen var en mann, men han betalte godt å det var kjekke penger :) ikke noe særlig deilig akkurat, heldigvis liten penis på mannen. 

Anonymkode: b1c6e...150

• Liker 4
Skrevet

Er mann, ble med en dame hjem. Hadde øl pikk så det ble ikke noe sex på natta. Våknet om morgenen av at hun sugde meg. Da hun merket at jeg våknet sa hun "hvis du ikke puler meg nå anmelde jeg deg for voldtekt!" 

Anonymkode: acc9e...378

• Liker 1
Skrevet

Mannen min holdt meg inntil seg uti vannet i Syden en gang og fingret meg til jeg kom mens det var mange andre rundt oss. Det var ikke så spennende til å være kg, men den orgasmen husker jeg... 

Skrevet

Hadde en fuckbuddy som kjøpte double-ended-dildo som han ville at vi skulle prøve sammen. Jeg ble med på det, men det var litt spesielt, så det ble med den ene gangen.

Anonymkode: 1ff90...d86

Skrevet

Litt forskjellig.
Sex med menn i 40-årene som 16-åring, rumpeslikking, sex på buss, trekant med to brødre..

Anonymkode: ef868...f84

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Solgte jomfrudommen min til en B-kjendis, med jomfrudommen så mener jeg at jeg er heterofil mann, B-kjendisen var en mann, men han betalte godt å det var kjekke penger :) ikke noe særlig deilig akkurat, heldigvis liten penis på mannen. 

Anonymkode: b1c6e...150

Hvor mye fikk du for det? 😅

Rareste jeg har gjort er vel å ta betalt for at en fyr skulle få utforske fotfetisjen sin. Fikk ikke lov å se på så la på magen på sofaen mens han lekte med beina mine, slikka tærne og brukte den ene til å runke med. 

Artig opplevelse

Anonymkode: a5558...2ab

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt forskjellig.
Sex med menn i 40-årene som 16-åring, rumpeslikking, sex på buss, trekant med to brødre..

Forsåvidt gitt bort noen truser og (lite visst jeg som da 15-16 åring at man kunne ta betalt for det🙃

• Liker 1
Skrevet

Tisset en del på eksen. 

Anonymkode: 6847d...22b

• Liker 6
Skrevet

Data en gang en fyr som hadde skofetish (damesko). Måtte se på at han runket og til slutt sprutet i skoen min. Den ble ikke brukt igjen 😜

Anonymkode: b6e0b...5e5

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vel ikke akkurat vært med på det, men solgte mine sure sokker til en lege som skulle bruke de til seksuelle formål😂 Han var fornøyd med lukta;) Og til historien så hører det med at det var både meg og en kollega som solgte sokkene våres samtidig til denne legen hehe

Oi, jeg hadde en legevenn, som ble veldig gira over sokkene jeg brukte på håndballen. Tryglet om at jeg skulle bruke dem på flere treninger uten å vaske dem, så måtte bruke et rent par under.  Jeg lot han både slikke og sniffe dem, var jo egentlig bare behagelig og ganske uskyldig. Og han slikket føttene mine etter å ha tatt av sokkene. Så fikk jeg fantastisk fotmassasje. Fikk en hel bærepose husker jeg med lange Championsokker han ville jeg skulle bruke. Vi var venner i mange år, til jeg fikk meg kjæreste, da ble det litt kleint. Har fortsatt flere par igjen, selv om legen også fikk noen tilbake når de var godt brukt. Har hatt de på mange ganger mens jeg har hatt sex med samboeren, lurer på hva han hadde sagt om han visste at en annen mann pleide å sleike dem. Det pirrer meg faktisk litt. Så sprøtt. Montro om det var samme lege? 😂

Anonymkode: 6cbdd...e92

• Liker 8
Skrevet

Sex i baksetet på en Renault Clio i bunnen av Vikersundbakken midt på natta. 😂

Maaaaange år siden 😆

Anonymkode: 7b9cc...fb4

• Liker 2
Skrevet

Da jeg pulte nabokona mens mannen så på. Mannen tente på å være cockhold, mens hun var hotwife. Selve opplevelsen var bare merkelig.

Ble bedre da jeg fikk henne i fred da mannen var på jobb i etterkant. Hun var erfaren, og sulteforet på sex med en langt yngre mann.

Det var moro en liten stund, men fortsatt litt komisk å hilse på dem når jeg møter på dem.

Anonymkode: 20a17...15a

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt forskjellig.

Trekant sex med brødrene dine?🤢

Anonymkode: 8d28b...a61

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trekant sex med brødrene dine?🤢

Anonymkode: 8d28b...a61

Uff, nei. De var brødre, ikke mine brødre😳😭

• Liker 10
Skrevet

Det skjedde igår, jeg spiste en banan, og trodde det var en kuk.......da gikk det.

Anonymkode: 094c1...b71

Skrevet

Vet ikke om det er så rart, men en FF jeg hadde forlangte å deep throate meg for det gjorde at hun kom kraftig.

Anonymkode: dea0e...311

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er sokkene dine sure ?

Anonymkode: a6dba...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...