Gå til innhold

Han må ha sex før jeg skal ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren vil alltid at vi skal ha sex like før jeg går, de gangene jeg skal ut uten ham. Litt rart, det skjer alltid når jeg er klar til å gå. Tørkepapir i trusa og sånn, ufresht. Akkurat som om han vil markere noe før jeg drar ut med venninnene. Men er han bare kåt og ikke sjalu? Eller hva.

Anonymkode: f8b72...45a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tenker nok at det vil hindre deg i utroskap tenker jeg. Idiotmann.

Anonymkode: dae60...bdf

• Liker 40
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Høres ut som han vil markere territoriet sitt, for en dust :ler:

Skrevet

dump han!

Anonymkode: 9a17d...b60

• Liker 1
Skrevet

har du vurdert å si nei?

Anonymkode: afd9b...f53

• Liker 27
Skrevet

Synes det er feil av meg å si nei hvis han har lyst til det. Man skal jo være der for hverandre.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er feil av meg å si nei hvis han har lyst til det. Man skal jo være der for hverandre.

Har DU lyst? Stoler han ikke på deg siden han holder på slik?

• Liker 14
Skrevet

Jeg vil jo også mange ganger. Men jeg sier ikke nei selv om jeg ikke er helt in the mood. Det tror jeg aldri at jeg har gjort.

• Liker 1
Skrevet

Det er skikkelig rart, og jeg tror neppe du er sammen med riktig person. Her lukter for meg for kontroll og lite gjennomtenkt. 

Anonymkode: 034d1...e7c

• Liker 14
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt greit å si nei om man ikke har lyst selv. Sex er ikke noe man skal gjøre fordi man føler seg pliktet, men fordi man har lyst. 

• Liker 15
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Samboeren vil alltid at vi skal ha sex like før jeg går, de gangene jeg skal ut uten ham. Litt rart, det skjer alltid når jeg er klar til å gå. Tørkepapir i trusa og sånn, ufresht. Akkurat som om han vil markere noe før jeg drar ut med venninnene. Men er han bare kåt og ikke sjalu? Eller hva.

Han er en kontrollfreak.

Anonymkode: d9a64...38b

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått ut hver dag😅....kanskje han kjenner deg for godt?

• Liker 3
Skrevet

Men jeg har jo lyst til å være god mot ham og gjøre sånt han foreslår. Ikke misforstå. Jeg bare lurte på hvorfor han ville det andre, de gangene jeg fikk gå ut alene.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg har jo lyst til å være god mot ham og gjøre sånt han foreslår. Ikke misforstå. Jeg bare lurte på hvorfor han ville det andre, de gangene jeg fikk gå ut alene.

De gangene du FIKK gå ut alene? Er han eieren din? Han markerer territoriet sitt som en bikkje 

Anonymkode: 9c390...df7

• Liker 30
Skrevet

Da vil jeg påstå du ikke vet hva et forhold er. Om du ikke vil, skal du ikke. Er du bare knulledukken hans Ts? 

Anonymkode: 20281...d20

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes man skal stille opp for hverandre i et parforhold. Det må jo også omfatte sex. Hvis den andre har lyst til noe koster det jo så lite å være med på det!!

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes man skal stille opp for hverandre i et parforhold. Det må jo også omfatte sex. Hvis den andre har lyst til noe koster det jo så lite å være med på det!!

Ikke når det handler om kontrollbehov 

Anonymkode: 9c390...df7

• Liker 14
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Idet hun omtrent er på vei ut døren?

Anonymkode: d9a64...38b

• Liker 11
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok! Så hvis han ville at du skulle gå med gagball og i ført hundehalsbånd og hale ute så hadde du selvfølgelig gjort det siden du stiller opp for ham i parforholdet? Du vil jo ikke at han skal like deg mindre, hmmm? 

Anonymkode: 20281...d20

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...