Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Guest
Skrevet

Jeg tok nettopp en Clear Blue graviditetstest. "Tissepinnen" ble rosa,men det skjedde ikke noe mer...? Den sugde ikke opp noe. Jeg klarer selvfølgelig ikke å tisse mer nå,men kan jeg bruke den etterpå,tisse på den en gang til? Merkelige greier, har aldri vært borti det og jeg som har gått 4 dager over og endelig skulle teste! :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt du den lenge nok da? Så den fikk nok urin? Det virket veldig snodig iallefall.

Gjest Guest
Skrevet

Den skal holdes til den blir rosa, og det gjorde jeg. Men jeg er helt enig at det virker som om det ikke ble nok urin.

Skrevet

Hva som skjedde vet jeg ikke, men jeg er helt sikker på at du ikke kan bruke den en gang til.

Men ta en telefon eller send en mail til de som distibuerer ClerarBlue i Norge, og be om en forklaring. Er du heldig får du en ny test i kompensasjon (selv om det ikke vil hjelpe deg stort i øyeblikket, så har du i allefall ikke tapt penger)

Skrevet

Men hvis kontrollstreken er der, så er den vel tatt riktig? :forvirra:

Skrevet

Slik jeg forstod det, så kom det ikke noen kontrollstrek engang, altså at ingenting skjedde.

Eller at hele greia ble rosa - uten noen strek i det heletatt.

Uansett er jo testen ikke slik den skal være, og en klage kan sendes, synes jeg

Gjest Guest
Skrevet

Det opplegget med rosa fargen er egentlig ganske dumt, for jeg har og erfart at selv om den blir rosa (det blir den jo umiddelbart) så har den ikke fått nok urin fordet. Ta sekundene neste gang, og send en klage så får du nok en ny!

Gjest Guest
Skrevet

Akkurat det har skjedd med meg en gang også...

Demonterte testen etter en stund jeg... bare litt nysgjerrig.. og da viste det seg av selve testplasten ikke var i kontakt med tissepinnen :sur: Rett og slett produksjonsfeil! Ta kontakt med Clearblue så får du nok en ny en!

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...