AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #141 Skrevet 3. september 2020 10 timer siden, AndreasBR skrev: Ja, og så flytter de ut på landet... Eller oppdrar ungen til at man ikke skriker og hoier når man bor nærme andre. Utestemme burde være lik innestemme. Å diskutere med noen som er inkonsekvent har lite for seg. Anonymkode: a7bda...03e
AndreasBR Skrevet 3. september 2020 #142 Skrevet 3. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å diskutere med noen som er inkonsekvent har lite for seg. Anonymkode: a7bda...03e Er ganske så konsekvent. Hvor mange unger man bør få har ingenting med hvor de bor. Hvor mener du jeg er inkonsekvent? Tipper dere blander eller tillegger variabler/meninger jeg ikke har.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #143 Skrevet 5. september 2020 På 3.9.2020 den 20.27, AndreasBR skrev: Er ganske så konsekvent. Hvor mange unger man bør få har ingenting med hvor de bor. Hvor mener du jeg er inkonsekvent? Tipper dere blander eller tillegger variabler/meninger jeg ikke har. Du får bla deg bakover og se hva jeg siterer deg på. Der påpeker jeg hvorfor du er inkonsekvent. Anonymkode: a7bda...03e 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #144 Skrevet 5. september 2020 På 29.8.2020 den 13.01, æøå* skrev: De kjøper uansett et menneske. Men en kvinne får ikke et fattig menneske fra tredje verden som må ha sex med henne for å få leve i rikdom. Anonymkode: e44b7...f7f
AndreasBR Skrevet 5. september 2020 #145 Skrevet 5. september 2020 På 30.8.2020 den 16.03, AnonymBruker skrev: Du er inkonsekvent. Til tross for barnehat ønsker du at andre skal lage minst 3 av slike bråkete skrikerjævler. Anonymkode: a7bda...03e Igjen, har ingenting med å være konsekvent å gjøre.. Oppdras ungene rett sitter de pent og pyntelig. Barn skal sees men ikke høres. Og de skal snakke når snakket til, ikke ellers. (Annet enn mellom seg selv med innestemme) Ja, helt riktig at par som vil ha barn bør få minst 3. Ingenting inkonsekvent, samme jeg har sagt hele veien.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #146 Skrevet 5. september 2020 6 minutter siden, AndreasBR said: Igjen, har ingenting med å være konsekvent å gjøre.. Oppdras ungene rett sitter de pent og pyntelig. Barn skal sees men ikke høres. Og de skal snakke når snakket til, ikke ellers. (Annet enn mellom seg selv med innestemme) Ja, helt riktig at par som vil ha barn bør få minst 3. Ingenting inkonsekvent, samme jeg har sagt hele veien. Var du sånn da du var barn? Anonymkode: ba739...3c5
AndreasBR Skrevet 5. september 2020 #147 Skrevet 5. september 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var du sånn da du var barn? Anonymkode: ba739...3c5 Utifra hva jeg har hørt, (Noe som selvfølgelig ville forkastes i en rettsal) til tider. Rørte visstnok aldri hyller/duker osv. Satt meg ned og satt pent og pyntelig og spiste godteriet i bursdager når jeg fikk beskjed om det.. På en annen side var jeg overalt til tider tror jeg. Hadde en rød vimpel på sykkelen , visstnok for at foreldre skulle kunne spørre om "gutten med vimpelen" .. Jeg malte jaguaren til naboen en gang.. 👿 Malte garasjen til en annen nabo. Jeg var ikke bare snill gutt nei... hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå