Gå til innhold

Barnløse kvinner som reiser til Danmark, Incelmenn som reiser til Thailand. To sider av samme sak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge er besatt av egen kjønnsdrift og klarer ikke å innfinne seg med livets realiteter. 

Hva mener du?

Anonymkode: f27ab...ac5

• Liker 10
Skrevet

Synes du skal google "kjønnsdrift".

Anonymkode: ba739...3c5

• Liker 49
Skrevet

enig i Ts, på mange måter er det samma greia.

Anonymkode: 22399...e7a

• Liker 7
Skrevet

På en måte. Menn drar til Thailand fordi norske kvinner ikke vil ha dem, mens kvinner drar til Danmark fordi de ikke vil ha norske menn.

Anonymkode: 5735a...2f5

• Liker 14
Skrevet

Overhodet ikke det samme.

Kvinnen drar til Danmark for å få legehjelp til å bli gravid. Ingen sex inni bildet.

Mannen drar til Thailand for å kjøpe sex. 

• Liker 47
Skrevet

De damene drar til Danmark for å benytte seg av en sæddonor for å få barn alene.

Menn som drar til Thailand drar jo dit for å få seg en kone og de damene vil bare ha et bedre liv så det er aldri kjærlighet. De tar jo hvem som helst. 

ikke sammenlignbart 

Anonymkode: 1c310...b55

• Liker 10
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge er besatt av egen kjønnsdrift og klarer ikke å innfinne seg med livets realiteter. 

Hva mener du?

Jepp, like patetisk begge deler. På sett og vis kjøper begge parter et menneske.

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, æøå* skrev:

Jepp, like patetisk begge deler. På sett og vis kjøper begge parter et menneske.

Barn er en vare akkurat som kvinner. Det er trist.

• Liker 9
Skrevet
20 minutter siden, stan skrev:

Det som er likt er at begge kanskje har urealistiske ideer om en partner og hva de selv kan tilby i et forhold. 

Men så å sammenligne en sexreise med med et besøk i en fertilitetsklinikk er urimelig. Det første er en seksuell egotripp som utnytter andre menneskers ulykke. Det andre handler om å få dekket behovet for å ha omsorg for barn. 

Når de er hjemme fra hver sin tur er han tilbake til start, bortsett fra skammen. Hun derimot er kommet seg videre i livet, i ferd med å bli mor. Med de sorger og gleder det medfører. 

For meg er det å sette barn til verden blant noe av det mest egoistiske man kan gjøre. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

-

Endret av BerntHulken
  • Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, stan skrev:

Det som er likt er at begge kanskje har urealistiske ideer om en partner og hva de selv kan tilby i et forhold. 

Men så å sammenligne en sexreise med med et besøk i en fertilitetsklinikk er urimelig. Det første er en seksuell egotripp som utnytter andre menneskers ulykke. Det andre handler om å få dekket behovet for å ha omsorg for barn. 

Når de er hjemme fra hver sin tur er han tilbake til start, bortsett fra skammen. Hun derimot er kommet seg videre i livet, i ferd med å bli mor. Med de sorger og gleder det medfører. 

Begge deler er jo egoistisk da. Begge søker å dekke sine egne behov. Å få barn er jo også bare et personlig behov.

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, Traktor skrev:

For meg er det å sette barn til verden blant noe av det mest egoistiske man kan gjøre. 

Hvordan er det mer egoistisk enn å kjøpe sex?

Skrevet
2 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Hvordan er det mer egoistisk enn å kjøpe sex?

Det har jeg ikke sagt.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, æøå* skrev:

Enig. Det er trist

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Mennene er ute etter en fulltidsprostituert som de kan styre og bestemme over. Det er ikke helt det samme som å få et barn alene. De kvinnene jeg kjenner som har fått barn på den måten er meget bra og ressurssterke damer med solide utdannelser. Det samme kan nok ikke sies om menn som valfarter til Thailand etter kone.

Anonymkode: 17f4f...7b6

• Liker 26
Skrevet (endret)

-

Endret av BerntHulken
  • Liker 6
Skrevet (endret)

.

Endret av BerntHulken
  • Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, æøå* skrev:

Ja, når jeg hører om 21-årige (!) jenter som drar til Danmark for å bli gravide, tenker jeg mitt. Hva med å ta det LITT med ro, og håpe på at man finner kjærligheten først?

Burde vært en aldersgrense på 30, slik at dette er en løsning som siste utvei og ikke noe man kjører på med tidlig i 20 åra.

Det er sykt. Personlig synes jeg ikke noe om at det er lovlig heller. Er ikke for å tukle med naturen på den måten, men folk får gjøre som de vil.

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, æøå* skrev:

De kjøper uansett et menneske.

Nei. De har ingen garantier for at de blir gravide og får ikke utdelt et menneske. Blir det barn er det barnet 50% deres egne gener også med mindre man trenger eggdonasjon og er der pga infertilitet. 

Anonymkode: 17f4f...7b6

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...