AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Del Skrevet 29. august 2020 Vi prøver for harde livet å få barn nr 2. 4 pp nå. Har alle gangene fått svært sen el.. på dag 20 i syklus typ. Så da tenkte vi å legge inn ekstra innsats rundt de dagene denne gangen. (temper ikke og tar ik el-tester) men nå da på syklusdag 16 så fikk jeg veldig rare symptomer. Veldig såre brystvorter, stikking i eggstokk, litt murring og en del slimete utflod..( men her er jeg jo da usikker på om det er sperm-rester eller utflod..). Har lagt inn innsats kvelden mellom symptomene begynte til de roet seg.. vi kommer fortsatt til å legge ekstra innsats på typ dag 18-19-20 Og utover der. Men hva tenker dere? Kan det ha vært el som har skjedd eller får man også sånne symptomer FØR el? Anonymkode: 28300...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Del Skrevet 29. august 2020 Skal sies at brystene var så såre og «harde» at man omtrent kunne se de gjennom genser , selv med ganske tjukk bh på:/ Anonymkode: 28300...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. august 2020 #3 Del Skrevet 29. august 2020 Hvordan vet du at du har hatt EL rundt CD20 dersom du ikke har tatt tester eller tempet? Jeg tenker at du godt kan ha hatt EL på CD16, for min erfaring er at EL ikke alltid kommer på samme dager. Ikke unormalt med en differanse på noen dager i pluss eller minus. Stikking i eggstokk og murring er klare EL-symptomer hos meg iallefall. Ømme bryster får jeg dog ikke før i dpo-land. Men vi er alle forskjelllige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Del Skrevet 29. august 2020 1 time siden, Amatariel skrev: Hvordan vet du at du har hatt EL rundt CD20 dersom du ikke har tatt tester eller tempet? Jeg tenker at du godt kan ha hatt EL på CD16, for min erfaring er at EL ikke alltid kommer på samme dager. Ikke unormalt med en differanse på noen dager i pluss eller minus. Stikking i eggstokk og murring er klare EL-symptomer hos meg iallefall. Ømme bryster får jeg dog ikke før i dpo-land. Men vi er alle forskjelllige da Fordi jeg har fått mensen 14 dager etter d .. og el slim da har vært på 20 syklusdag for så å ha forsvunnet.. + tviler på at lutheatal-fasen min er 20+ dager liksom Anonymkode: 28300...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå