AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Sønnen min skal være dommer i fotball for 1 gang. Han har ikke vanlig klokke. Liker ikke å bruke det. Kan vi kjøpe ei stoppeklokke å bruke det? Noen forslag til hvilken? Anonymkode: e9fda...9ab
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Han klarer vel å bruke klokke under kampen? Min sønn har heller ikke likt å bruke klokke noe særlig, og "rotet" bort klokkene han har fått. Så fikk han pulsklokke med bl.a stoppeklokkefunksjon, og da brukte han klokke. Kan jo også bruke stoppeklokkefunksjon på mobil? Anonymkode: 3818c...dc5 1
solmåneogstjerner Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 Hvis sønnen skal være dommer så må han vel være moden og ansvarsfull nok til å ta dette med kretsen, de har nok både retningslinjer og råd. Ikke få mamma til å spørre på kg. Gjetter at han ikke har gjort det heller, men du blander deg inn. La ham finne ut dette selv! 5
Morgenrøden Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min skal være dommer i fotball for 1 gang. Han har ikke vanlig klokke. Liker ikke å bruke det. Kan vi kjøpe ei stoppeklokke å bruke det? Noen forslag til hvilken? Anonymkode: e9fda...9ab Hvordan tenker du at han skal holde/oppbevare klokka mens han dømmer? Vil tro at det er lett å komme borti knapper når han løper, hvis han henger den rundt halsen. Han må ha fløyta i den ene hånda hele tida, så tenker det er lurt å ha den andre fri. Han må etter hvert notere mål og kort osv. Han skal også vise retning på innkast, peke på corner osv. Jeg tenker han bare må tåle å ha en klokke rundt håndleddet den tiden kampen han skal dømme varer. Tror det blir veldig klønete for han å løpe rundt med klokke i den ene hånda og fløyta i den andre. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 På 29.8.2020 den 14.40, AnonymBruker skrev: Skal man være voksen nok til å takle alt ansvaret det faktisk fører med seg å være dommer, så burde man selvfølgelig klare å fikse dette også... Anonymkode: bdbe6...2fc Wow Anonymkode: e9fda...9ab
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 På 29.8.2020 den 15.22, Morgenrøden skrev: Hvordan tenker du at han skal holde/oppbevare klokka mens han dømmer? Vil tro at det er lett å komme borti knapper når han løper, hvis han henger den rundt halsen. Han må ha fløyta i den ene hånda hele tida, så tenker det er lurt å ha den andre fri. Han må etter hvert notere mål og kort osv. Han skal også vise retning på innkast, peke på corner osv. Jeg tenker han bare må tåle å ha en klokke rundt håndleddet den tiden kampen han skal dømme varer. Tror det blir veldig klønete for han å løpe rundt med klokke i den ene hånda og fløyta i den andre. Det spørs jo helt hvilket nivå han skal dømme på. På treerfotball - som jeg antar mange starter med å dømme, så er det ingen kort, ingen måltelling og ingen corner. Mange dommere som bruker mobilen i lomma til tidtaker på dette nivået. Det er helt problemfritt. 😊 Anonymkode: cbdc1...393 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 Så i går på gutter 12 kamp at dommeren hadde på alarmen på mobilen når det var pause og når kampen var ferdig. Ellers har jeg sett på kamper at treneren også passer på tiden og minner dommeren på at det er pause. De er 13-14 år gamle dommerne her. Anonymkode: ac0bf...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå